Åh nej !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

os2

ønskebarn74 skriver:

2 gange og begge gange er endt i biokemiske graviditeter...  Vi har lige fået blodprøve svarene.. Vi troede det var en SA el. GUL denne gang, men det var endnu en Biokemisk...

Jeg er bare så ked af det og vred.. Min lorte krop smider den lille ud igen...

Kan kun sige at de er rigtig søde i Brædstrup og for os var der ikke længere til Brædstrup end til Odense, så det gjorde ikke den store forskel, der var heller ikke ventetid ved at skifte - så synes da du skulle prøve at ringe dertil når de åbner igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

ønskebørn74

os2 skriver:

Det burde da virkelig være ens alle steder indenfor det offentlige system !!

Kan ikke lade være med at tænke om jeg har gjort noget galt - jeg har gået og holdt ferie herhjemme siden ÆO - har gået nogen ture, cyklet en lille tur stille og rolig og ellers ikke lavet noget "vildt". Gad vide om de små ægbasser går i stykker med det samme, hvor for vil de ikke sætte sig fast eller hva er det mon der sker ?? 

Du har bestemt ikke gjort noget galt... De sætter sig fast og bliver til en spire når alle forhold er gode... Det er ren biologi...

Anmeld

15. juli 2011

os2

Nessie skriver:

Ja, det burde virkelig være ens alle steder.

Du har ikke gjort noget galt. Det er ren biologi, som overlægen på Brædstrup sagde til mig.
Når først ægget/æggene er lagt op, så er det op til biologien og få det til at blive et barn, og der er jo desværre ingen garantier.

Man bliver bare så ked af at ens krop ikke vil det som man så gerne vil have kunne lykkedes....

Anmeld

15. juli 2011

Nessie

ønskebarn74 skriver:

Vi overvejer at flytte til Brædstrup.. På OUH får man ikke et nyt forsøg efter en biokemisk.. Og vi har lige fundet ud af at det der er sket denne gang er endnu en biokemisk..

Kan kun sige at de er så søde på Brædstrup. Mna får virkelig fornemmelsen af, at det er deres vigtigste opgave at lige netop DU bliver gravid

Anmeld

15. juli 2011

ønskebørn74

os2 skriver:

Kan kun sige at de er rigtig søde i Brædstrup og for os var der ikke længere til Brædstrup end til Odense, så det gjorde ikke den store forskel, der var heller ikke ventetid ved at skifte - så synes da du skulle prøve at ringe dertil når de åbner igen.

For os bliver det en lang tur, vi bor ca. 20 km nord for Odense... Men jeg føler mig snydt!!! Så du kan tro vi ringer efter ferien...

Anmeld

15. juli 2011

Nessie

os2 skriver:

Man bliver bare så ked af at ens krop ikke vil det som man så gerne vil have kunne lykkedes....

Det gør man. Det er så uforståeligt. Men man bare tro og håbe på, at det nok skal lykkes. Vejen dertil er desværre bare ind i mellem meget lang og bumpet

Anmeld

15. juli 2011

ønskebørn74

Kan kun sige at de er så søde på Brædstrup. Mna får virkelig fornemmelsen af, at det er deres vigtigste opgave at lige netop DU bliver gravid

Ude på OUH er der ikke megen medfølelse ved en Biokemisk.. For man var jo kun lidt gravid...  Jeg føler mig snydt, vi betaler trods alt selv for behandlingerne nu... Og alle andre steder får man et nyt forsøg...

Anmeld

15. juli 2011

Nessie

ønskebarn74 skriver:

Ude på OUH er der ikke megen medfølelse ved en Biokemisk.. For man var jo kun lidt gravid...  Jeg føler mig snydt, vi betaler trods alt selv for behandlingerne nu... Og alle andre steder får man et nyt forsøg...

De burde jo ellers have forståelse for, at man kommer dér, fordi det er ens højeste ønske at få et barn.

Så ufølsomme har de aldrig været på Brædstrup. Vi har været rigtig glade for at gå der. Desværre kan vi ikke bruge dem igen, da vi jo allerede har fået Daniel, så næste gang skal vi på privatklinik

Anmeld

15. juli 2011

os2

Ja, tænk, man gør så meget for at alle forhold skal være i orden, tager den rigtige medicin, bliver scannet hver 2.dag, æggene bliver fulgt inden oplægningen osv - og alligevel går det galt - man kan undre sig over at folk kan blive gravide på "normal" vis

Anmeld

15. juli 2011

ønskebørn74

os2 skriver:

Ja, tænk, man gør så meget for at alle forhold skal være i orden, tager den rigtige medicin, bliver scannet hver 2.dag, æggene bliver fulgt inden oplægningen osv - og alligevel går det galt - man kan undre sig over at folk kan blive gravide på "normal" vis

Ja, det er sgu snyd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.