MME... hvad er bedst? HJÆLP!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2008

bette

søz skriver:

så er der lys forude... vi har skiftet til nan1, plus vi har givet ham mylicon dråber og vi kan virkelig mærke en forskel allerede! så det er bare super.
så allomin er ude i kulden!

takker for alle jeres gode råd!

glædelig jul til ALLE!

skønt at høre det går bedre nu.. der er ik noget værre end når man står der og ikke ved hvad man skal gøre..

men super duper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2008

A.

søz skriver:

så er der lys forude... vi har skiftet til nan1, plus vi har givet ham mylicon dråber og vi kan virkelig mærke en forskel allerede! så det er bare super.
så allomin er ude i kulden!

takker for alle jeres gode råd!

glædelig jul til ALLE!

dejligt at det går bedre..ja det plejer virke hurtig her kun vi se også forskell med det samme

Anmeld

21. december 2008

Mette Jensen

Hej...

Bøvlede også med min datter da hun var lille... Vi gik også til soneterapi, det hjalp lidt, men det havde nok også noget at gøre med at hun blev ældre tror jeg. En fra min mødregruppes søn havde kolik og de gik til kiroprakter 1 gang og så forsvandt det. Så hvis jeg kunne skrue tiden 11 mdr. tilbage havde jeg taget til kiroprakter med min datter.

Med hensyn til MME, så har jeg både brugt Allomin og Nan, men syntes bedst om NAN, nok mest fordi det er det de bruger inde på barselsgangen....

Håber du kan bruge mit svar

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.