MME... hvad er bedst? HJÆLP!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.759 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. december 2008

søz

hey... håber der er nogle der kan hjælpe mig... min søn på 8 uger har så mange problemer med hans mave og har snart prøvet alt... både zoneterapi, sukkervand og den grønne allomin og synes snart at det hele er et være roderri.. der er ikke rigtigt noget der vil virke!
det begyndte da jeg stoppede med at amme,,, vi startede på nan, men fik af vide at vi skulle prøve den grønne allomin, da hans mave begyndte at drille. så han er både fået den grønne og blå allomin.

er der nogle der kan hjælpe med nogle råd...

hilsen søs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2008

Alexander&Lærke

Hej
Ja nu kan jeg selvfølgelig ikke lige huske hvad den hedder. Men nan har lavet en som skulle være noget mildere mod maven den hedder noget i retning af nan h.a.g eller sådan noget, den er lidt dyre og der er lidt mindre i posen end alm nan, prøv evt at kigge efter den næste gang du køber ind, den står sammen med alm nan i de større supermarkeder.
Jeg har en veninde som har en søn fra den 17. nov de skiftede til den da han havde problemer med maven og det har hjulpet på hendes dreng. Den er vist beregnet til børn der disponeret mod allergi, derfor er den mere skånsom. Ellers prøv at snakke med sundhedsplejesken om han evt i en periode skal have lidt aff. middel.
Hels og lykke med ham

Anmeld

18. december 2008

A.

klart nok NAN1 hvis han har hård mave prøv lactulose Hvis han har luft i maven så orøv mylicon dråber

Anmeld

18. december 2008

Stumpen

Da min datter fik MME fik hun hver anden flaske af den blå alomin og hver anden flaske af den grønne, da det grønne er med til at blødgøre afføringen.. Jeg ville ikke give ham afføringsmiddel uden at have kontaktet læge eller sundhedsplejersken..
Qnus Anja..

Anmeld

18. december 2008

Fam. Madsen

søz skriver:

hey... håber der er nogle der kan hjælpe mig... min søn på 8 uger har så mange problemer med hans mave og har snart prøvet alt... både zoneterapi, sukkervand og den grønne allomin og synes snart at det hele er et være roderri.. der er ikke rigtigt noget der vil virke!
det begyndte da jeg stoppede med at amme,,, vi startede på nan, men fik af vide at vi skulle prøve den grønne allomin, da hans mave begyndte at drille. så han er både fået den grønne og blå allomin.

er der nogle der kan hjælpe med nogle råd...

hilsen søs

min søn døjet også med maven og vi prøvet også zoneterpi men hjælp ikke og vi fand så ud af at det var fordi han ikke kunne komme af med luften og fik derfor mylocon dråber og der har ikke været noget siden..

noget helt andet er at han har kun fået nan1 da det ikke er godt for et barn og få alt for meget forskelligt mad.. så vi skiftet aldrig med at give nan1 og idag hvor han er 6mdr. får han stadigvæk nan1 4 gange om dagen og ellers grød..

men snak med din læge eller sp..
jeg vil aldrig give mit barn lactulose uden at have snakke med lægen og det samme med mylocon.. og min søn fik det med lægens andmodning..

og held og lykke

Sandra

Anmeld

18. december 2008

søz

vores sp sagde at vi skulle skifte til allomin... føler mig hellere ikke særlig tryg omkring hendes råd... hun er meget ny og ung i faget, så hun ved hellere ikke så meget.

han prutter helt vildt og presser meget, men der kommer aldrig noget stort med ud...

Anmeld

18. december 2008

Fam. Madsen

søz skriver:

vores sp sagde at vi skulle skifte til allomin... føler mig hellere ikke særlig tryg omkring hendes råd... hun er meget ny og ung i faget, så hun ved hellere ikke så meget.

han prutter helt vildt og presser meget, men der kommer aldrig noget stort med ud...

hvis jeg ikke føltet det var det rigtige så ville jeg søge råd hus min læge eller følge det som jeg selv føltet ér det rigtige...

Anmeld

19. december 2008

Loggidut

søz skriver:

har han forstoppelse? altså, kan han ikke komme af med afføringen?

Anmeld

19. december 2008

Stumpen

søz skriver:

Jeg fik at vide i sin tid at et flaskebarn skal komme af med noget hver dag... Jeg vil til en hver tid anbefale allomin, som jeg skrev i går, det kørte vi med og havde aldrig nogen problemer med det, så længe vi kun brugte det.. (inden vi gik over på alm. mad) HVis jeg var dig ville jeg i en periode udskifte nan med grøn allomin -fik at vide dengang at et mærkeskifte fra den ene dag til den anden også kan give hård mave. Når du så har givet grøn allomin et stykke tid og maven forhåbentlig kommer i orden, ville jeg begynde at sige en flaske blå ind og så en mere og en mere indtil hver anden er blå og hver anden er grøn..
Men ellers ring til din læge, jeg ved bare ikke hvor meget de er inde i det mme, når alt kommer til alt..
Qnus Anja..

Anmeld

19. december 2008

Diana...

Loggidut skriver:

har han forstoppelse? altså, kan han ikke komme af med afføringen?

Lige et sidespring... Super dejligt profilbilled det bare super godt af en lille nissepige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.