hey... håber der er nogle der kan hjælpe mig... min søn på 8 uger har så mange problemer med hans mave og har snart prøvet alt... både zoneterapi, sukkervand og den grønne allomin og synes snart at det hele er et være roderri.. der er ikke rigtigt noget der vil virke!
det begyndte da jeg stoppede med at amme,,, vi startede på nan, men fik af vide at vi skulle prøve den grønne allomin, da hans mave begyndte at drille. så han er både fået den grønne og blå allomin.
er der nogle der kan hjælpe med nogle råd...
hilsen søs
jo mere du eksperimentere jo mere bøvl bliver der forstå mig ret,man skal selvfølgelig prøve nogle forskellige ting, men du må give tingene noget tid (og jeg taler af erfaring).
hvis jeg var dig så ville jeg udelukkende gi den grønne allomin og så ville jeg gøre det min 3 uger-1 mdr. og hvis det virker, så fortsæt med det! min søn var 6-7 mdr. før vi gik over til den blå igen, før kunne maven ikke tåle det, ganske enkelt.
min søn var skrækkelig de første 2 mdr. indtil vi nærmest gav op, det var åbenbart det der skulle til. så stoppede det mere eller mindre fra den ene dag til den anden, for så fik maven ro!
håber i får løst det, det er så synd når maven driller

//Natascia
Anmeld