Saphiira skriver:
Kunne faktisk være lidt spændende at se, hvordan folk er..
Er du en person, som er god til at vise din kæreste dine følelser? Elsker du at give ham/hende et knus...
Eller er du den mere passive, hvor man f.eks. ikke snakker så meget følelser...Tænker heller ikke så meget over knus og kram...
Det kommer sig af, at min kæreste og jeg, er VIDT forskellige på det punkt.. Jeg viser virkelig følelser, jeg elsker at få et knus og give et. Vise ham, at jeg er glad for ham.
Hvor han er mere passiv i det.
Det ligger nemlig i vores opdragelse..Det er ret nemt at se..for i deres familie er de passive, hvor man i min snakker mere følelser, krammer osv..
jeg er sådan midt i mellem og min mand er den passive.
hos os er det som regel mig der tager initiativ til knus og kram, det også mig der som regel krammer og kysser børnene.
men det langt fra noget jeg er vokset op med, mit første knus af min mor fik jeg som 17 årige og det var så pivfalsk og ubehageligt som noget kunne være, har hellere aldrig hørt hende fortælle at hun elsker mig.
og det har jo gjort at jeg altid har vidst at det skulle mine børn ikke være i tvivl om jeg gjorde, så de får at vide dagligt jeg elsker dem, de bliver kysset og krammet og holdt om i store mængder.
min mand er vokset op i en familie, hvor hans far idag, skubber børnene væk, hvis de forsøgere at kramme ham, han formår dog at vise dem at han holder af dem på andre måder, hans mor, nyder når de gider kramme og har gennem tiden også gjort det med sine drenge men ikke ret meget.
det tydeligt at se at det er gået i arv, både min mand og hans bror, går ikke ind for det der nærkontakt
, men heldigvis er der jo andre måder man kan vise man holder af hinanden på og det er de i den familie gode til