Er du god til at vise følelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Vingummien skriver:

Mandeting her er han så bare mega god til at lytte, hvis der er noget. Og det syntes jeg tit mænd mangler.

Måske fordi jeg har manglet det meget selv som barn, at jeg gør det så meget nu

Lasse er også god til at lytte - og god til at være forstående, men alligevel sige sin mening om ting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Vingummien

Saphiira skriver:

Lasse er også god til at lytte - og god til at være forstående, men alligevel sige sin mening om ting...

Derfor de ikke kan det andet, deres hjerne kan ikke rumme det

Anmeld

14. juli 2011

Tullemoar

Vingummien skriver:

Derfor de ikke kan det andet, deres hjerne kan ikke rumme det

måske er det, det!

Anmeld

14. juli 2011

Vingummien

Saphiira skriver:

måske er det, det!

Anmeld

14. juli 2011

Millesmammi

Saphiira skriver:

Kunne faktisk være lidt spændende at se, hvordan folk er..

Er du en person, som er god til at vise din kæreste dine følelser? Elsker du at give ham/hende et knus...

Eller er du den mere passive, hvor man f.eks. ikke snakker så meget følelser...Tænker heller ikke så meget over knus og kram...

Det kommer sig af, at min kæreste og jeg, er VIDT forskellige på det punkt.. Jeg viser virkelig følelser, jeg elsker at få et knus og give et. Vise ham, at jeg er glad for ham.

Hvor han er mere passiv i det.

Det ligger nemlig i vores opdragelse..Det er ret nemt at se..for i deres familie er de passive, hvor man i min snakker mere følelser, krammer osv..

her er det mig der ikke gider alt det 'kysseri og krammeri' - han kan da godt få det engang imellem men ellers gider jeg ikke rigtigt. men HAM derimod hænger på mig hele tiden, og vil kysse og kramme, og jeg kan bare ikke ha dedt, for jeg føler mig virkelig spærret inde i en lille kasse og kan ikke bevæge mig :-) 

det er ikke fordi jeg ikke elsker ham, men sådan er jeg bare ikke

Anmeld

14. juli 2011

merle2010

jeg er god til at vise mine følelser, er endda tit for klistret mener min kæreste.. kan simpelthen ikke lade ham være

nogengange er han ikke så god til det der følelsesnoget, men andre gange er han vildt kærlig.. det kommer meget an på hans humør..

han er faktisk bedst til at vise følelser hvis han har savnet mig.. kan få en noget så følelsesladet sms eller opkald hvis vi ikke har set hinanden i noget tid.. hehe..

Anmeld

14. juli 2011

Tullemoar

sjovt, jeg troede bare, vi kvinder var så følelsladet... (jeg generelisere slet ikke vel?)...

Men kan man vise for meget følelser eller ALT for lidt? det er det jeg ikke altid kan finde ud af...Nogle gange tror jeg nemlig, at jeg viser for mange

Anmeld

14. juli 2011

Fenja09

Jeg synes jeg er ret god til at vise mine følelser, snakke om dem ect. måske mere end kæresten herhjemme synes om, i hvert fald mht snakken hehe

Vi er meget forskellige kæresten og jeg omkring at vise følelser - har hørt om noget der hedder "kærlighedssprog" det er delt op i f.eks praktisk, fysisk og verbal. Tror min kæreste er den "praktiske type" han viser sin kærlighed ved at slå græs, lave morgenmad til mig, lave blomsterkasser osv. Han viser det sjældent i form af kys og kram, hvor jeg ofte bruger berøring som tegn på at jeg elsker ham.

I bund og grund supplere vi hinanden ret godt - tror det hele handler om forståelse og kommunikation

Anmeld

17. juli 2011

MaybeBaby

Her i huset bliver kærligheden vist meget. Både med et strøg ned ad ryggen, når vi går forbi hinanden, nusning i sofaen, en arm at holde fast i, når vi går tur osv osv. Selv hunden får kys ovenpå hovedet og krammere og han elsker det! At sige at vi elsker hinanden, sker lige tilpas - der kan snildt gå måneder imellem, men så bliver ordene også brugt, når man allermest har brug for at høre dem

Anmeld

17. juli 2011

An&Jo

Saphiira skriver:

Kunne faktisk være lidt spændende at se, hvordan folk er..

Er du en person, som er god til at vise din kæreste dine følelser? Elsker du at give ham/hende et knus...

Eller er du den mere passive, hvor man f.eks. ikke snakker så meget følelser...Tænker heller ikke så meget over knus og kram...

Det kommer sig af, at min kæreste og jeg, er VIDT forskellige på det punkt.. Jeg viser virkelig følelser, jeg elsker at få et knus og give et. Vise ham, at jeg er glad for ham.

Hvor han er mere passiv i det.

Det ligger nemlig i vores opdragelse..Det er ret nemt at se..for i deres familie er de passive, hvor man i min snakker mere følelser, krammer osv..

Her er det lige omvendt..

Jeg er rigtig dårlig til at vise mine følelser hvorimod min kæreste er rigtig god til det..

Jeg er blevet svigtet og misbrugt i min barndom og lærte derfor at lukke af for mine følelser og skal nu lære at åbne op for dem igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.