Gaia skriver:
havde aldrig den orginale voksi. den lukkede fint og så videre, men selerne passede ikke til. jeg synes stadig sdog at barnevognen er et bedre alternativ end klapvognen til de helt små. Men det er jo smag og behag. Jeg kan kun tale ud fra egne erfaringer
Måske er det fordi de klapvogne jeg har ikke ville egne sig til de helt små
.
Vi blev frarådet at købe barnevogn for snart 3 år siden, da vi også boed i lejlighed..
Og ville give dem ret. Den var hele vejen igennem meget lettere at håndtere end en stor klummer barnevogn. Vi i mg gik ufattelig meget, selv i stiv sne vejr. Aldrig var han kold eller syg..
Min svigerinde og svoger boed lige overfor og de købte barnevogn, men brugte den stort set ikke. Det med at slæbe den op og ned af kælder rum mm. Så de brugte også mest klapvogn.
Vi havde dog begge en altan barnevogn. Vores var en gammel odder fra før 80'erne, som min mor havde arvet til min lillebror - så den havde ikke lang liggemål.
Så vi købte en demo vogn til 1500 inkl alt. Som han sover i den dag idag ude på terassen. Så den bliver solgt igen, når han er færdig med den. For altid sagt; når vi får hus vil jeg have en barnevogn. Så hvis vi skal have én mere engang får h*n en ny fin barnevogn
Anmeld