Jeg har en Brio barnevogn til min ældste datter. Igår var vi nede for at bestille ny vogn til vores lille baby og endte med at vælge en Emmaljunga twin nitro(for at begge børn kan være der) Men tænker at Emmaljunga Nitro er helt samme princip.
Men til emmaljungas nitro klapvogn er der den der hedder Quadroliften, som passer til at sætte i klapvognen(og som er billigere end en vokai), Når babyen bliver for stor til liften efter ca 6-7 måneder, så kan man tage nogle af pladerne ud af liften, og lave den om til en kørepose. Så det synes jeg er super smart.
Vores den ældste har siden hun var 8 måneder sovet i Klapvogn med kørepose, og det har aldrig været noget problem. Den lille kommmer nok til at være 1 måned yngre, når vi går over til køre posen men det tror jeg ikke er et problem.
Så min erfaring er at en klapvogn er lige så god som er barnevogn...
Med klapvogne skal man være opmærksom på at de 5-punkt seler der sidder i klapvogne ikke er godkendte til at dit barn sover i den, derfor skal du købe en barnevognssele og sætte i.
I forhold til barnevognsseler, så er det bare at vælge de rigtige, nogle seler skal sættes fast i barnevognen 4 steder(selerne fra odder) andre skal kun 2 steder(dem fra baby dan), de fleste klapvogne har kun 2 steder man kan sætte selen fast.
Anmeld