Afskedskage - StephanieJ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

Englebassen82

Super sød...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Ayasmor

Englebassen82 skriver:

Super sød...

Tak skal du have.. Den var også ret sjovt at lave

Anmeld

15. juli 2011

fif

Ayasmor skriver:

Her er så den kage jeg har lavet for Stephanie i anledning af sidste dag i min datters vuggestue imorgen.

Kagen består af vanillebunde m. tobleronecreme og hindbærmousse. Derudover er det et lille stykke chokoladekage i sandkassen.

Kagen er nok lige lidt skinnende på billederne, da den havde stået lidt ude og var begyndt at svede..

Hoold da fest!!!! Hvor er den dog flot!!! ser osse lækker ud... sys godt nok, at der er mange herinde der er super dygtige til at lave kager...

Anmeld

15. juli 2011

Ayasmor

fif skriver:

Hoold da fest!!!! Hvor er den dog flot!!! ser osse lækker ud... sys godt nok, at der er mange herinde der er super dygtige til at lave kager...

Mange tak skal du Have.. Den skulle efter sigende have smagt godt, jeg har desværre kun smagt fyldet.. Du kan da kaste dig i krig med en lille kage, og se om det er noget for dig..

Anmeld

15. juli 2011

fif

Ayasmor skriver:

Mange tak skal du Have.. Den skulle efter sigende have smagt godt, jeg har desværre kun smagt fyldet.. Du kan da kaste dig i krig med en lille kage, og se om det er noget for dig..

Selv tak!! jaa, måske sku man prøve en dag.... det ser bare svært ud hehe

Anmeld

15. juli 2011

Muhmi

Iih hvor er jeg misundelig på alle jer dejlige tøser der kan finde ud af det der med de kager... Har sat mig et mål om at det vil jeg lære inden vi skal giftes, for så vil jeg lave den selv, nemlig!

Anmeld

15. juli 2011

Ayasmor

fif skriver:

Selv tak!! jaa, måske sku man prøve en dag.... det ser bare svært ud hehe

De første par gange var mine kager heller ikke pæne overhovedet.. Men synes da det er blevet bedre for hver kage, selvom jeg stadig synes at der er en del fejl på dem.. men øvelse gør mester jo..

Anmeld

15. juli 2011

fif

Ayasmor skriver:

De første par gange var mine kager heller ikke pæne overhovedet.. Men synes da det er blevet bedre for hver kage, selvom jeg stadig synes at der er en del fejl på dem.. men øvelse gør mester jo..

Det har du ret i men ve slet ikk, om jeg har tålmodighed til det!! men det finder man jo aldrig ud af hvis man ik prøver...

Anmeld

15. juli 2011

Ayasmor

fif skriver:

Det har du ret i men ve slet ikk, om jeg har tålmodighed til det!! men det finder man jo aldrig ud af hvis man ik prøver...

Nej det er jo også det

Anmeld

15. juli 2011

Steph_Laurits

Ayasmor skriver:

Det var godt at høre.. Synes da ellers i gjorde et ihærdigt forsøg på at komme igennem hele kagen..

Hehe ja. Ingelise tog lige en luns med hjem (det var en ordre at ALLE tog noget med hjem)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.