Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
*A* skriver: Hold k*** hvor er den bare flot. Gid jeg kunne finde ud af sådan noget!!!
Hold k*** hvor er den bare flot. Gid jeg kunne finde ud af sådan noget!!!
Tak skal du have.. Ork du skal da bare prøve nogle gange, så kan du sagtens
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du sej! Hold kæft den er sød og flot
Glæder mig SÅ meget til at give den imorgen og ikke mindste spise den
Hvad er sandet lavet med?
EJ hvor er den bare perfekt - total nuttet Vuggestue tema
den er bare sød.. Godt du fandt en til at lave den Stephanie... Har min højre arm i slynge, så er lidt handicappet
Dot D skriver: den er bare sød.. Godt du fandt en til at lave den Stephanie... Har min højre arm i slynge, så er lidt handicappet
Tak skal du have.. Og god bedring med armen
Ayasmor skriver: Tak skal du have.. Og god bedring med armen
Tak, og selv tak
StephanieJ skriver: Hvor er du sej! Hold kæft den er sød og flot Glæder mig SÅ meget til at give den imorgen og ikke mindste spise den Hvad er sandet lavet med? EJ hvor er den bare perfekt - total nuttet Vuggestue tema
Tak skal du have.. fedt at du er glad for den.. Jamen sandkassen er chokoladekage, smurt lidt op med PSC og så er sandet faktisk bare rørsukker. Så i kan roligt spise alt på kagen
Ayasmor skriver: Tak skal du have.. fedt at du er glad for den.. Jamen sandkassen er chokoladekage, smurt lidt op med PSC og så er sandet faktisk bare rørsukker. Så i kan roligt spise alt på kagen
Det er genialt lavet! Mmmmh, der er kage nok ihvert fald - så lige idag at vi "kun" er 6 til at spise den Så er der mere til os Haha!
Ej tusind tak
Ja det er perfekt, og den er bare SÅ fin
Avs - hvad har du lavet? God bedring.
StephanieJ skriver: Det er genialt lavet! Mmmmh, der er kage nok ihvert fald - så lige idag at vi "kun" er 6 til at spise den Så er der mere til os Haha! Ej tusind tak
Ha ha.. jah der er mere end rigeligt så.. der skulle gerne være kage til 12 i den..
StephanieJ skriver: Ja det er perfekt, og den er bare SÅ fin Avs - hvad har du lavet? God bedring.
Har været oppe og slås med en vandrutchebane
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128