Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har været oppe og slås med en vandrutchebane
Puha.. det var en træls en at komme i duel med..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ayasmor skriver: Ha ha.. jah der er mere end rigeligt så.. der skulle gerne være kage til 12 i den..
Ha ha.. jah der er mere end rigeligt så.. der skulle gerne være kage til 12 i den..
Så er der også lidt til aftenskaffen Hellere for meget end for lidt.
Dot D skriver: Har været oppe og slås med en vandrutchebane
Det var da noget dumt noget, de vinder jo altid
Ayasmor skriver: Her er så den kage jeg har lavet for Stephanie i anledning af sidste dag i min datters vuggestue imorgen. Kagen består af vanillebunde m. tobleronecreme og hindbærmousse. Derudover er det et lille stykke chokoladekage i sandkassen. Kagen er nok lige lidt skinnende på billederne, da den havde stået lidt ude og var begyndt at svede..
Her er så den kage jeg har lavet for Stephanie i anledning af sidste dag i min datters vuggestue imorgen.
Kagen består af vanillebunde m. tobleronecreme og hindbærmousse. Derudover er det et lille stykke chokoladekage i sandkassen.
Kagen er nok lige lidt skinnende på billederne, da den havde stået lidt ude og var begyndt at svede..
MÅMME MUMS! Den ser da helt fantastisk lækker ud - smuk tanke at lave sådan en fin kage
StephanieJ skriver: Så er der også lidt til aftenskaffen Hellere for meget end for lidt.
det er der ihvertfald..
Lisbeth85 skriver: MÅMME MUMS! Den ser da helt fantastisk lækker ud - smuk tanke at lave sådan en fin kage
Tak skal du have.. Hehe ville ønske jeg kunne tage imord den sidste ros, men desværre. Stephanie havde spurgt..
Ayasmor skriver: Tak skal du have.. Hehe ville ønske jeg kunne tage imord den sidste ros, men desværre. Stephanie havde spurgt..
Tanken var min, men den var ikke blevet til uden dig Så jo, ros skal du have
StephanieJ skriver: Tanken var min, men den var ikke blevet til uden dig Så jo, ros skal du have
Hehe.... tak, hvor er det sødt..
Her billed af kagen indeni. Og muuuuums den var SÅ lækker
StephanieJ skriver: Her billed af kagen indeni. Og muuuuums den var SÅ lækker
Det var godt at høre.. Synes da ellers i gjorde et ihærdigt forsøg på at komme igennem hele kagen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128