Startpakke til lille bebs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Muffin_girl

Topp skriver:

den bibber hvis den er ved at løbe tør for strøm og min enhed har jeg altid ledning i i backup

men jeg KAN bare ikk have ro hvis ikk de er sat til - skøøøørt joooww - men sådan er det

Tror jeg kan tilslutte mig dette 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Muffin_girl

EmmaJosephine skriver:

Jeg ved ikke, om det er blevet sagt, men en brystpumpe er guld værd! 

Husker jeg lige 

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

Topp skriver:

alle begår fejl - ingen er perfekte forældre - men så skal man indse dem og vende dem med andre og ændre på det - hvis man selv ønsker det

Nemlig.. Godt jeg har en stor familie.. og vennekreds hvor mange har børn så man kan rådføre sig  

Anmeld

14. juli 2011

Topp

AalborgPigen skriver:

Tror jeg kan tilslutte mig dette 

hihi mine forældre syntes jeg er SKØØØØR - men sådan er det.... den ro det giver mig med den "sikkerhed" betyder meget for jeg kan slappe af - og som alene mor til 2 (en pre-teenager og en baby) har man brug for ro - når man kan - så gider jeg ikk stresse indvendigt over om jeg høre hende

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

Topp skriver:

hihi mine forældre syntes jeg er SKØØØØR - men sådan er det.... den ro det giver mig med den "sikkerhed" betyder meget for jeg kan slappe af - og som alene mor til 2 (en pre-teenager og en baby) har man brug for ro - når man kan - så gider jeg ikk stresse indvendigt over om jeg høre hende

Selvom jeg har en kæreste som 7-9-13 bliver her Så vil jeg bare gerne have en sikkerhed så jeg kan slappe af.. Men kan være jeg ændrer mening når jeg står i situationen.. 

Anmeld

14. juli 2011

Topp

AalborgPigen skriver:

Selvom jeg har en kæreste som 7-9-13 bliver her Så vil jeg bare gerne have en sikkerhed så jeg kan slappe af.. Men kan være jeg ændrer mening når jeg står i situationen.. 

jaaa... jeg ser sådan her på det - hvad der kan få en til at slappe af og få ro - gør man - hvor tåbeligt det end virker på andre...

og den skide alarm virker her *GGG* og den skader jo ingen hehe

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

Topp skriver:

jaaa... jeg ser sådan her på det - hvad der kan få en til at slappe af og få ro - gør man - hvor tåbeligt det end virker på andre...

og den skide alarm virker her *GGG* og den skader jo ingen hehe

Nemlig Man gør jo sit bedste .. 

Anmeld

14. juli 2011

Topp

AalborgPigen skriver:

Nemlig Man gør jo sit bedste .. 

jeps så kan man ikk gøre mere

Anmeld

14. juli 2011

Fru.Ø

Både før,i og efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.