Startpakke til lille bebs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

cnmigo

AalborgPigen skriver:

Mange jeg kender siger at det ikke er nødvendigt med et aktivitetstæppe før længere hen? Hvad siger du, hvad er din mening ? En babyalarm er et absolut MUSTHAVE !! 

Hvorfor er en babyalarm så meget et MUST have?

Bare et spørgsmål?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Topp

AalborgPigen skriver:

Ja jeg ved det også godt

den fejl lavede jeg med min søn- og KORS jeg blev træt han ikk ku være selv - sselv når man skulle støvsuge eller andet hang han i en bæresele - for han VILLE ikk selv ligge - så det var PLAN 1 at lære min datter *GG*

Anmeld

14. juli 2011

Topp

cnmigo skriver:

Bare et spørgsmål?

jeg kan heller ikke leve uden min alarm - selv om vi bor på 75 kmv - har en ide om jeg IKK kan høre hende - så for min egen "sikring" og for at få ro har jeg den altid sat til - selv om hun max er 5 meter fra mig i andet rum....

meeeen nu græder hun så heller ikk når hun vågner - og har aldrig gjort - hun ligger bare og leger og kigger - og kradser i alarmen *GG* såå når kradse lydene er der ved jeg hun er vågen hehe

Anmeld

14. juli 2011

MLT

Jeg ved ikke, om det er blevet sagt, men en brystpumpe er guld værd! 

Anmeld

14. juli 2011

cnmigo

Topp skriver:

jeg kan heller ikke leve uden min alarm - selv om vi bor på 75 kmv - har en ide om jeg IKK kan høre hende - så for min egen "sikring" og for at få ro har jeg den altid sat til - selv om hun max er 5 meter fra mig i andet rum....

meeeen nu græder hun så heller ikk når hun vågner - og har aldrig gjort - hun ligger bare og leger og kigger - og kradser i alarmen *GG* såå når kradse lydene er der ved jeg hun er vågen hehe

Fair nok Tak for svar Har selv aldrig ejet en - vi har 140 kvm hus og ungerne har ofte stået på terrassen og sovet også selvom jeg har sovet med, i soveværelset.

Har ALTID hørt dem.

Også nu hvor de er på hver deres værelse, den ene i den anden ende af huset - uden problemer.

Det handler vel om at stole på sine instinkter?

Hvad så den dag batteriet død på alarmen? Kender flere der så har været kommet ud til en fuldstændig opløst i gråd, baby som har stået mere end 2min og skreget i vilden sky, men ikke blev hørt pga. alarmen ikke duede

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

Topp skriver:

den fejl lavede jeg med min søn- og KORS jeg blev træt han ikk ku være selv - sselv når man skulle støvsuge eller andet hang han i en bæresele - for han VILLE ikk selv ligge - så det var PLAN 1 at lære min datter *GG*

Hehhe ja jeg kan også huske hvordan jeg tænker om nogle forældre når barnet bare hænger på dem konstant og græder hele tiden.. Og jeg ville bare få ondt i "hjertet" hvis vores baby skulle græde hele tiden.. Så vil klart gøre mit bedste.. Men man kan vel komme til at begå fejl.. Men er godt man har en SP så.. 

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

cnmigo skriver:

Bare et spørgsmål?

Tror bare jeg er bange for når vi flytter i hus at jeg ikke kan høre babyen.. Eller på nuværende tidspunkt bor vi på 2 sal.. Og hvis vi ikke flytter før der er en graviditet i hus så skal babyen stå i vores baggård (aflåst) Og tænk nu hvis jeg ikke kunne høre babyen 

Anmeld

14. juli 2011

Topp

cnmigo skriver:

Fair nok Tak for svar Har selv aldrig ejet en - vi har 140 kvm hus og ungerne har ofte stået på terrassen og sovet også selvom jeg har sovet med, i soveværelset.

Har ALTID hørt dem.

Også nu hvor de er på hver deres værelse, den ene i den anden ende af huset - uden problemer.

Hvad så den dag batteriet død på alarmen? Kender flere der så har været kommet ud til en fuldstændig opløst i gråd, baby som har stået mere end 2min og skreget i vilden sky, men ikke blev hørt pga. alarmen ikke duede

den bibber hvis den er ved at løbe tør for strøm og min enhed har jeg altid ledning i i backup

men jeg KAN bare ikk have ro hvis ikk de er sat til - skøøøørt joooww - men sådan er det

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

cnmigo skriver:

Har ALTID hørt dem.

Tror bare jeg vælger at have en plus at stole på mine instinkter Er bare sådan en sikkerhed jeg tor jeg vælger og have.. Men ser tiden an

Anmeld

14. juli 2011

Topp

AalborgPigen skriver:

Hehhe ja jeg kan også huske hvordan jeg tænker om nogle forældre når barnet bare hænger på dem konstant og græder hele tiden.. Og jeg ville bare få ondt i "hjertet" hvis vores baby skulle græde hele tiden.. Så vil klart gøre mit bedste.. Men man kan vel komme til at begå fejl.. Men er godt man har en SP så.. 

alle begår fejl - ingen er perfekte forældre - men så skal man indse dem og vende dem med andre og ændre på det - hvis man selv ønsker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.