Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Okay så tror jeg at jeg må finde sådan en mellem ting - ikke for lidt/ikke for mange.. Heldigvis bor jeg tæt ved en gågade så når jeg får min bebs er det heldigvis ikke fordi skal 100 km hen for at få fat i nogle flere
Okay så tror jeg at jeg må finde sådan en mellem ting - ikke for lidt/ikke for mange.. Heldigvis bor jeg tæt ved en gågade så når jeg får min bebs er det heldigvis ikke fordi skal 100 km hen for at få fat i nogle flere
med min søn derimod kunne man bruge 5-6 stykke om DAGEN - så ha lidt og se
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Topp skriver: hva med aktivitets tæppe - GO ting ikk til at undvære - babyalarmer
hva med aktivitets tæppe - GO ting ikk til at undvære - babyalarmer
Mange jeg kender siger at det ikke er nødvendigt med et aktivitetstæppe før længere hen? Hvad siger du, hvad er din mening ? En babyalarm er et absolut MUSTHAVE !!
Topp skriver: med min søn derimod kunne man bruge 5-6 stykke om DAGEN - så ha lidt og se
Jeg ser tiden an Ellers har jeg heldigvis en gavmild farmor som mankan ringe til og så står hun der fluks med det vi mangler .. - Det er en god sikkerhed med hende
Hej
På libero.dk er der en start boks, det samme har matas, coop og Babysam, de fire steder kan du skrabe lidt gratis sammen ikke det vilde men der lidt blande ting.
AalborgPigen skriver: Mange jeg kender siger at det ikke er nødvendigt med et aktivitetstæppe før længere hen? Hvad siger du, hvad er din mening ? En babyalarm er et absolut MUSTHAVE !!
jeg har brugt det HELT fra start - og hun elsker at ligge der - ofte er det svært at vænne dem til det senere hen hvis de er vant til at ligge i arm i stedet for
PJessen skriver: Hej På libero.dk er der en start boks, det samme har matas, coop og Babysam, de fire steder kan du skrabe lidt gratis sammen ikke det vilde men der lidt blande ting.
Tak skal du have Har tjekket alle siderne ud .. Så ved hvor jeg skal skrabe lidt billige ting sammen når tiden kommer.
Topp skriver: jeg har brugt det HELT fra start - og hun elsker at ligge der - ofte er det svært at vænne dem til det senere hen hvis de er vant til at ligge i arm i stedet for
Okay vil jeg helt klart overveje... Jeg tror nemlig at jeg kan blive sådan en pylremor i starten, så godt min kæreste kan hive fat i mig.. tror nemlig jeg kan have svært ved at ligge han/hun fra mig ..
AalborgPigen skriver: Okay vil jeg helt klart overveje... Jeg tror nemlig at jeg kan blive sådan en pylremor i starten, så godt min kæreste kan hive fat i mig.. tror nemlig jeg kan have svært ved at ligge han/hun fra mig ..
ja paaaas på det med i det lange løb - for det hænger ved - men selvfølgelig skal man da sidde med dem og bare kigge og nyde og nusse - men det er klart at fortrække de også lærer at ligge selv
Topp skriver: ja paaaas på det med i det lange løb - for det hænger ved - men selvfølgelig skal man da sidde med dem og bare kigge og nyde og nusse - men det er klart at fortrække de også lærer at ligge selv
Ja jeg ved det også godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128