Startpakke til lille bebs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Topp

AalborgPigen skriver:

Okay så tror jeg at jeg må finde sådan en mellem ting - ikke for lidt/ikke for mange.. Heldigvis bor jeg tæt ved en gågade så når jeg får min  bebs er det heldigvis ikke fordi skal 100 km hen for at få fat i nogle flere  

med min søn derimod kunne man bruge 5-6 stykke om DAGEN - så ha lidt og se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Muffin_girl

Topp skriver:

hva med aktivitets tæppe - GO ting ikk til at undvære - babyalarmer

Mange jeg kender siger at det ikke er nødvendigt med et aktivitetstæppe før længere hen? Hvad siger du, hvad er din mening ? En babyalarm er et absolut MUSTHAVE !! 

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

Topp skriver:

hva med aktivitets tæppe - GO ting ikk til at undvære - babyalarmer

Mange jeg kender siger at det ikke er nødvendigt med et aktivitetstæppe før længere hen? Hvad siger du, hvad er din mening ? En babyalarm er et absolut MUSTHAVE !! 

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

Topp skriver:

med min søn derimod kunne man bruge 5-6 stykke om DAGEN - så ha lidt og se

Jeg ser tiden an Ellers har jeg heldigvis en gavmild farmor som mankan ringe til og så står hun der fluks med det vi mangler .. - Det er en god sikkerhed med hende 

Anmeld

14. juli 2011

PJessen

Hej

På libero.dk er der en start boks, det samme har matas, coop og Babysam, de fire steder kan du skrabe lidt gratis sammen ikke det vilde men der lidt blande ting.

Anmeld

14. juli 2011

Topp

AalborgPigen skriver:

jeg har brugt det HELT fra start - og hun elsker at ligge der - ofte er det svært at vænne dem til det senere hen hvis de er vant til at ligge i arm i stedet for

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

PJessen skriver:

Hej

På libero.dk er der en start boks, det samme har matas, coop og Babysam, de fire steder kan du skrabe lidt gratis sammen ikke det vilde men der lidt blande ting.

Tak skal du have Har tjekket alle siderne ud .. Så ved hvor jeg skal skrabe lidt billige ting sammen når tiden kommer. 

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

Topp skriver:

jeg har brugt det HELT fra start - og hun elsker at ligge der - ofte er det svært at vænne dem til det senere hen hvis de er vant til at ligge i arm i stedet for

Okay vil jeg helt klart overveje... Jeg tror nemlig at jeg kan blive sådan en pylremor i starten, så godt min kæreste kan hive fat i mig.. tror nemlig jeg kan have svært ved at ligge han/hun fra mig .. 

Anmeld

14. juli 2011

Topp

AalborgPigen skriver:

Okay vil jeg helt klart overveje... Jeg tror nemlig at jeg kan blive sådan en pylremor i starten, så godt min kæreste kan hive fat i mig.. tror nemlig jeg kan have svært ved at ligge han/hun fra mig .. 

ja paaaas på det med i det lange løb - for det hænger ved  - men selvfølgelig skal man da sidde med dem og bare kigge og nyde og nusse - men det er klart at fortrække de også lærer at ligge selv

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

Topp skriver:

ja paaaas på det med i det lange løb - for det hænger ved  - men selvfølgelig skal man da sidde med dem og bare kigge og nyde og nusse - men det er klart at fortrække de også lærer at ligge selv

Ja jeg ved det også godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.