Søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2008

Honningblomst

Pia skriver:

Ja min datter er bestemt ikke skadet af den bog på nogen måde..
Og sikke noget fis at den lære børn at de ikke bliver lyttet til når de græder.
Jeg lytter i den grad til min datter men kan udemærket høre om hun græder fordi hun er ked af det eller fordi hun er hysteriisk..

Jeg giver i den grad også min datter kram , knus og kærlighed.

Men der er sku ikke noget unormalt i at børn skal have faste rutiner og sengetider...

Men fordi din mening er sådan Eva, ja det gør sku ikke bogen til en dårlig bog,,
For som du selv skriver er vi alle forskellige og opdrager forskelligt..
Hvad der der normalt og narturligt for dig , ja det er din mening..
Der har jeg så min og heldigvis skal vi ikke være enige der..

Men derfor behøver man da ikke nedgøre andres gode råd...

Jeg synes det er en skræmmende bog,,....helt ærligt og derfor vil jeg have lov at komme med min mening.
Jeg mener altid der er en grund til at børn græder...og så kan man kalde det hys eller ej , der er en grund og det er mit ansvar som mor at afhjælpe og finde ud af hvorfor mine børn græder. Og mine børn har aldrig og kommer aldrig til at græde sig i søvn...er der perioder hvor det er svært at falde i søvn selv, så har falder de i søvn på sofaen eller jeg ligger ved dem til de sover...for det er det de har brug for...de ved jeg er der, altid.

Kan se at vi ser meget forskelligt på hvordan børn skal behandles og jeg er sikker på at vores børn er meget forskellige ligesom vi to sikkert også er.

Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2008

Pia

Der er stadig forskel på og sige sin mening og så kritisere andres råd.

Og ja vi er uden tvivl forskellige..

Om jeg er en dårlig mor fordi min datter nogle gange har grædt sig i søvn..
Tjja det ved jeg sku ikke, men så fred være med det.
Jeg har en suveræn dejlig datter der er glad og trives og får den søvn hun har brug for og så er det sku det vigtigste..

Bogen har hjulpet os og mange andre jeg kender og derfor syntes jeg den er GOD og derfor vil jeg også have lov til og sige min MENING om den og vil til en hver tid anbefale den uden og tøve..
og kan da lige tilføje at jeg fik den anbefalet af min sundhedsplejeske..

Anmeld

19. december 2008

Honningblomst

Der er stadig forskel på og sige sin mening og så kritisere andres råd.

Og ja vi er uden tvivl forskellige..

Om jeg er en dårlig mor fordi min datter nogle gange har grædt sig i søvn..
Tjja det ved jeg sku ikke, men så fred være med det.
Jeg har en suveræn dejlig datter der er glad og trives og får den søvn hun har brug for og så er det sku det vigtigste..

Bogen har hjulpet os og mange andre jeg kender og derfor syntes jeg den er GOD og derfor vil jeg også have lov til og sige min MENING om den og vil til en hver tid anbefale den uden og tøve..
og kan da lige tilføje at jeg fik den anbefalet af min sundhedsplejeske..

Det synes jeg da også at fint og hvis man er derude hvor en bog kun kan hjælpe en, så er der da bedre end at bryde sammen...

Jeg mener ikke det er måde og jeg kritiserer ikke rådet, men bogen...til hver en tid.
Belønning og straf er IKKE måden jeg opdrager mine børn på...det kan man gøre med dyr.
jeg tror på tillid, tryghed og indsigt.

Står noget her som måske ville være interessant at læse: (fordi ting virker er det jo ikke det samme som måden er hensigtsmæssig)http://www.flerlinger.info/sider/spaedboern/soevn/godnat_og_sov_godt.htm

Skræmmende læsning hvis du spørger mig....

Anmeld

19. december 2008

Pia

Eva skriver:

Det synes jeg da også at fint og hvis man er derude hvor en bog kun kan hjælpe en, så er der da bedre end at bryde sammen...

Jeg mener ikke det er måde og jeg kritiserer ikke rådet, men bogen...til hver en tid.
Belønning og straf er IKKE måden jeg opdrager mine børn på...det kan man gøre med dyr.
jeg tror på tillid, tryghed og indsigt.

Står noget her som måske ville være interessant at læse: (fordi ting virker er det jo ikke det samme som måden er hensigtsmæssig)http://www.flerlinger.info/sider/spaedboern/soevn/godnat_og_sov_godt.htm

Skræmmende læsning hvis du spørger mig....

Hi hi.. ja ja

Hver mand sin mening....

Vi kan vist kun være enige om og være uenige..

Anmeld

19. december 2008

Honningblomst

Pia skriver:

Hi hi.. ja ja

Hver mand sin mening....

Vi kan vist kun være enige om og være uenige..

Håber du læser om hvilke mekanismer det er man sætter igang hos børn ved den metode...og endvidere lidt om hvorfor børn græder...

Anmeld

19. december 2008

Pia

Jeg har læst dit Link Eva..

Men jeg fortryder ikke en dyt af det jeg har gjort og vil til en hver tid gøre det igen.
Så længe min datter er glad og tilpas, så er jeg glad og så er jeg af den mening at vi alle opdrager forskelligt og vælger forskelligt og det er mere end fint med mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.