hej med dig, jeg må først sige at når hun er så lille, så prøv for alt i verden at sove når hun sover så du kan være frisk med bare lidt overskud, når hun bliver så overtræt.
vores datter er 4 mdr nu, og hun har lige samme problem ,hun bliver nemt overtræt og kan ikke falde til ro, og så græder hun noget så hjerteskærende.
Vi gør det at jeg ammer hende i vores soveværelse, hvor der er ro og med dæmpet lys, nogle gange falder hun i søvn under amningen, og andre gange ikke.
Hvis hun falder i søvn lægger jeg hende i seng, det siger sig selv. Hvis ikke, så svøber jeg hende i dynen, og går lidt rundt med hende i armene, og svinger med jævne (lidt)-store bevægelser hende, (tæt ind til kroppen), og kysser hende på panden.
Nogle gange kan jeg også nøjes med at stå og nusse hende på panden og synge lidt, når hun ligger i sin seng.
Men måske er det fordi hun har mere brug for at være ved dig, så en slynge vil i mine øjne også være en god ide i hvert fald så længe du kan holde ud at gå rundt med hende.
Ellers så sover min datter også bedst i sin barnevogn om dagen.
Nå det var hvad vi gør, så kan du se om der ern noget du kan bruge;-)
mvh kolson
Anmeld