Rebecca Persson skriver:
Det er et stort skift fra mm til mme. Kræver noget omstilling for fordøjelsen. Du kan hjælpe fordøjelsen ved at give probiotika. Start med at give 5 dråber BioGaia fra Pharma Nord. Når flasken er tom, kan du gå over til NDS Probiotic Panda eller Udo's Choice INfant's Blend Probiotic.
Du kan også hjælpe fordøjelsen med massage, cykle med babys ben, massere maven i urets retning.
Nogle mme'er er nemmere at fordøje end andre.
Hvis du gerne vil holde mælkeproduktionen ved lige, så er det en god idé at amme inden hvert måltid. Jeg tænker - hvad med natten? Mælkeproduktionen er størst om natten, så hvis den skal have en spand kul, er det godt at amme hyppigt om natten - hvis du orker, jeg ved det kan være rockerhårdt.
Du kan også booste din mælkekvalitet med bestemte fedtstoffer, gerne kokosolie, evt. kosttilskud.
Oh, det kunne jeg skrive meget om.....
Alt godt - kh Rebecca, rebeccapersson.com
PS Du kan læse mere om probiotika, en glad baby-mave, fordøjelse hos babyer, supermad til ammende mor og meget mere i min bog BABY - 100% naturlig uden tilsætning (Politikens Forlag)
Uhh, er det ikke monster dyrt? 
Det med massagen og cykle bevægelserne har vi prøvet, nogengange kan vi være heldige at det virker, men det er langt fra altid..
Hm, jamen vi bruger lige pt. NAN 1 og det virker faktisk til at være okay. Vi var (desværre) alderede gået igang med Lactulosen inden jeg skrev indlæget her, men efter to dage kom der virkelig alvorlig gevinst.
Og nu har hun igen afførring flere gange om dagen, skønt !
Mht. til amningen så prøver jeg også at amme inden hvert måltid, problemet er bare at der så næste gang hun skal ammes, ikke er nok mælk i brysterne og hun bliver så rigtig sur og ked af det.. Og det kan derfor blive rigtig stressende hvis jeg skal amme inden hvert måltid.. Så det jeg gør er at amme hende de første to-tre gange om morgenen/formiddagen, indtil der er tømt helt ud.. Og så får hun nogle flasker i eftermiddagen og aftenen og så kan du få lidt bryst igen om aftenen/inden hun skal sove. 
Mht. at amme om natten, så vågner hun faktisk aldrig om natten. Det er altid først efter kl 4 om morgenen og der ammer jeg hende jo fuldt ud og så som sagt hver gang hun er sulten indtil der ikke er mere mælk i brysterne. - Burde jeg gøre det anderledes? 
Uh, jeg vil meget gerne høre noget om de kosttilskud der og hvad man ellers kan gøre for at sætte produktionen op, hvis du vil fortælle lidt om det?
Ihvertfald, maaamge tak for sit svar !