Børn fra 06 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
maria87 skriver:

Min søn er også fra 06 og ja om et år er det SKOLESTART de bliver så hurtig store... slet ik til at forstå... men sådan er det jo ...

min søn er rigtig godt med og kan uden tvilvl sagtens komme i skole om ½ år hvis det skulle være - ifølge børnehaven er han en af de bedste dernede(mht til at tegne skrive sit navn osv osv) ret stolt

Ja, vildt der kun er et lille års tid til.. Tiden går alt for hurtigt..

Fedt at få ros.. Det jo altid dejligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Chri9000

Chamomile skriver:

Jeg har Celina, som er født d. 13 oktober 2006. Hun er 100 cm. og vejer ca. 18 kg. Efter sommerferien skal der vurderes, som Celina skal blive endnu et år i børnehaven, eller om hun skal i special klasse. Hun er følelsesmæssigt skrøbelig, og bagefter aldersmæssigt på nogle punkter. Skønherligheden ser meget frem til at komme i skole, men nu må vi se.

Okai, det da rart at der så bliver taget hensyn til hende, det skal man kun være glad for ville jeg mene..

Hehe da klart hun ser frem til det, det jo nyt og rigtig spændende for hende 

Anmeld

13. juli 2011

maria87

Christina skriver:

Ja, vildt der kun er et lille års tid til.. Tiden går alt for hurtigt..

Fedt at få ros.. Det jo altid dejligt..

ja det er så

Anmeld

13. juli 2011

Chamomile

Christina skriver:

Okai, det da rart at der så bliver taget hensyn til hende, det skal man kun være glad for ville jeg mene..

Hehe da klart hun ser frem til det, det jo nyt og rigtig spændende for hende 

Jeg sætter også virkelig pris på, at der bliver taget hensyn til hende Ja, det er nemlig nyt og spændende- så vi leger da bare skole herhjemme indtil da.

Anmeld

13. juli 2011

chael

Christina skriver:

Tillykke med hende 

Hun har da også en fin "str" altså højde og vægt..

Vildt nok med rokketænderne, det har Liam slet ikke endnu og har heller ikke fået nye tænder.. Er det ikke kindtænder eller?

Bliver så vildt når de skal i skole, kan heller ikke forstå hvor tiden er blevet af.. 

Jo, 6 års tænderne er de første blivende kindtænder de får. Så de skal børstes ekstra, da hun jo skal have den resten af livet.

*Camilla 29+0

Anmeld

13. juli 2011

Femøre

Christina skriver:

Okai, har aldrig hørt om det med rullende start før.. Men egentlig meget smart på en måde..

Det med at sidde stille skal hun nok nå

Ja, det er supersmart med rullende skolestart. På den måde starter de på samme alderstrin -ellers ville hun skulle starte i skole som 5½ årig, istedet for 6 år. ½ år er altså langt tid for et barn, hvor de kan lære så meget om det at gå i skole og at være social. Så vidt jeg ved, så kommer de først i en "rigtig" klasse i 3. klasse, indtil da er de differencieret ud fra alder og nivau. Men jeg kan huske forkert, har ikke været til intromøde endnu.

Anmeld

14. juli 2011

Chri9000

Chamomile skriver:

Jeg sætter også virkelig pris på, at der bliver taget hensyn til hende Ja, det er nemlig nyt og spændende- så vi leger da bare skole herhjemme indtil da.

Kan jeg godt forstå du gør.. 

Anmeld

25. juli 2011

maria87

Christina skriver:

Hej alle jer mødre fra 06..

Håber i måske allerede nyder jeres sommerferie! 

Hvor store er jeres unger ved at være? Både vægt mæssigt/højde?

Tror i jeres børn bliver klar til skole næste år? (ja ved godt der er god tid til)

Min dreng, Liam er en stor dreng.. Målte ham idag og han var 121 cm høj, synes det ret vildt  og han vejer ca 22-23 kg.. Og han er altså fra nov. 06.

Mht skole, så tror og regner jeg da med han er klar, kan tælle, sige ABC, er begyndt og stave en del ord..

Knus Christina

Hej Du ! Lige dit inlæg jeg ledte efter... Min søn Er også fra November 06 - så lige gammel med din  

vi har lige været til 4 års undersøgelse idag(meget sent) i know...  Men han var 117 cm høj og vejede 17 kilo... hans vægt er lidt under som det burde være, men han har altid været en lille størrelse, men blev nu alligevel lidt bekymret... men altså han er en frisk glad , livlig og sund dreng, så burde da ik være bekymret for noget... 

Anmeld

25. juli 2011

Chri9000

Hej Du ! Lige dit inlæg jeg ledte efter... Min søn Er også fra November 06 - så lige gammel med din  

vi har lige været til 4 års undersøgelse idag(meget sent) i know...  Men han var 117 cm høj og vejede 17 kilo... hans vægt er lidt under som det burde være, men han har altid været en lille størrelse, men blev nu alligevel lidt bekymret... men altså han er en frisk glad , livlig og sund dreng, så burde da ik være bekymret for noget... 

Hehe godt du fandt "debatten" så.. Pudsigt din søn også lige var fra nov... synes jeg ikke der er så mange af herinde.. Må jeg spørge, hva dato han er fra..?!

Ja, lidt meget sent måske men bedre end aldrig.. Men kan da se at han er lige så høj som Liam så, bruger han ikke også store str. i tøj?

Ja, vægten er måske lidt lille.. Men så længe han er glad og har det godt, så er det det vigtigeste

Anmeld

25. juli 2011

maria87

Christina skriver:

Hehe godt du fandt "debatten" så.. Pudsigt din søn også lige var fra nov... synes jeg ikke der er så mange af herinde.. Må jeg spørge, hva dato han er fra..?!

Ja, lidt meget sent måske men bedre end aldrig.. Men kan da se at han er lige så høj som Liam så, bruger han ikke også store str. i tøj?

Ja, vægten er måske lidt lille.. Men så længe han er glad og har det godt, så er det det vigtigeste

han er fra d. 8 november hvad med din?

jamen af tøj køber jeg 5-6 år faktisk... men bukser er det lidt svært da han er en smule kort benet... 

og ja jeg blev da lidt nervøs, men kan jeg læse/se at jeg ikke skal være.  nu er vi heller ikke særlige høje i nogle af vores familier, så det skulle da være underligt hvis han var høj... nu skal han jo snart til 5 års undersøgelse og så håber jeg han tager lidt på enden da... men det er jeg sikker på at han nok skal gøre  

men dejligt at høre at han er af normal størrelse... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.