Børn fra 06 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

musse1

Christina skriver:

JA, mange folkeskoler er super gode.. helt sikkert..

Men nogen halter bagefter.. Jeg vil også helt have ham ind på en anden skole end den han "hører til".. Pga. der har været så meget ballade osv på den..

Så længe de er gade for at gå i den skole de er på, så er det jo godt.. og at i også er glade for stedet..

Ja lidt sjovt.. sandt med at folk nogengange tror han er ældre end han er.. Hans tøj str er også efter højden hehe.. Så lige for tiden bruger han str 116 i bukser/short og tshirt/trøjer 116/122.. Hvilket er helt vildt i mine øjne når han først bliver 5 til nov.

ja og kan være svært at få tøj, fordi de vil ha det de andre også har, så kan give nogle problemer. især hvis så de er tynde i det samtidig

lyder som en god ide, at få ham på en anden skole, end den i hører til, hvis der ar været ballade.. som du siger ik alle folkeskoler er lige gode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

JA, kan være lidt svært til tider.. Men han går heldigvis ikke op i havd han har på endnu 

Han er faktisk ikke tynd i det.. meget normal med en lille mave 

Jep, det er planen hvis der selvfølgelig er plads til ham..

Anmeld

13. juli 2011

Femøre

Freya fyldte 5 i februar og er 114 cm og 20 kg. Hun starter i skole til februar næste år, fordi de bruger rullende skolestart, ellers skulle hun være startet efter ferien.

Rent kognitivt er hun helt klar til skole, hun skriver, tæller, finder bogstaver.. Så det skal hun nok klare..

Lektier, sidde stille, høre efter, række hånden op og alt det andet der hører med.. Det er jeg så ikke så sikker på..

Anmeld

13. juli 2011

Mama2980

Christina skriver:

okai, det da tidligt at hun skal starte i skole.. er det ikke?

Hun har da bare det herligste smil 

Jo, men børnehaven mente at hun var parat

Tak, men hun laver en lidt underlig mund på de her billeder

Anmeld

13. juli 2011

Mama2980

Christina skriver:

okai, det da tidligt at hun skal starte i skole.. er det ikke?

Hun har da bare det herligste smil 

Anmeld

13. juli 2011

Nemesis

jonas bliver først 5 til oktober..men han skal i skole til næste år.

han tæller og regner selv. han er ikke helt stiv i alfabetet endnu men på vej og kan godt stave til bla. sit eget navn.

Han er ca 110 og 17 kg.

Han kan sagtens sidde og koncentrere sig, så det er vi ikke nervøse for. Han har ingen rokketænder endnu..og de må også godt vente lidt.

:-) Sisse

Anmeld

13. juli 2011

Chri9000

Mama2980 skriver:

Okai, men det da kun fedt nok..

Anmeld

13. juli 2011

Chri9000

Femøre skriver:

Freya fyldte 5 i februar og er 114 cm og 20 kg. Hun starter i skole til februar næste år, fordi de bruger rullende skolestart, ellers skulle hun være startet efter ferien.

Rent kognitivt er hun helt klar til skole, hun skriver, tæller, finder bogstaver.. Så det skal hun nok klare..

Lektier, sidde stille, høre efter, række hånden op og alt det andet der hører med.. Det er jeg så ikke så sikker på..

Okai, har aldrig hørt om det med rullende start før.. Men egentlig meget smart på en måde..

Det med at sidde stille skal hun nok nå

Anmeld

13. juli 2011

maria87

Min søn er også fra 06 og ja om et år er det SKOLESTART de bliver så hurtig store... slet ik til at forstå... men sådan er det jo ...

min søn er rigtig godt med og kan uden tvilvl sagtens komme i skole om ½ år hvis det skulle være - ifølge børnehaven er han en af de bedste dernede(mht til at tegne skrive sit navn osv osv) ret stolt

Anmeld

13. juli 2011

Chamomile

Jeg har Celina, som er født d. 13 oktober 2006. Hun er 100 cm. og vejer ca. 18 kg. Efter sommerferien skal der vurderes, som Celina skal blive endnu et år i børnehaven, eller om hun skal i special klasse. Hun er følelsesmæssigt skrøbelig, og bagefter aldersmæssigt på nogle punkter. Skønherligheden ser meget frem til at komme i skole, men nu må vi se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.