Børn fra 06 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.817 visninger
46 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Hej alle jer mødre fra 06..

Håber i måske allerede nyder jeres sommerferie! 

Hvor store er jeres unger ved at være? Både vægt mæssigt/højde?

Tror i jeres børn bliver klar til skole næste år? (ja ved godt der er god tid til)

Min dreng, Liam er en stor dreng.. Målte ham idag og han var 121 cm høj, synes det ret vildt  og han vejer ca 22-23 kg.. Og han er altså fra nov. 06.

Mht skole, så tror og regner jeg da med han er klar, kan tælle, sige ABC, er begyndt og stave en del ord..

Knus Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

chael

Christina skriver:

Tror i jeres børn bliver klar til skole næste år? (ja ved godt der er god tid til)

Min dreng, Liam er en stor dreng.. Målte ham idag og han var 121 cm høj, synes det ret vildt  og han vejer ca 22-23 kg.. Og han er altså fra nov. 06.

Mht skole, så tror og regner jeg da med han er klar, kan tælle, sige ABC, er begyndt og stave en del ord..

Knus Christina

Min datter er lige fyldt 5 år, for 1 uge siden.

Hun var til 5 års undersøgelse og der blev hun målt til 110 cm og 20 kg.

Og JA, hun er helt klar til at komme i skole til næste år. Hun kan skrive, tælle og er i fuld gang med at lære alfabetet.

Hun har fået alle sine 6 års tænder, har tabt en rokketand og har en rokketand mere

Så hun er bare en stor pige, og man forstår slet ikke hvor tiden bliver af hun er så fra juli 06

*Camilla 28+6

Anmeld

12. juli 2011

Chri9000

Tillykke med hende 

Hun har da også en fin "str" altså højde og vægt..

Vildt nok med rokketænderne, det har Liam slet ikke endnu og har heller ikke fået nye tænder.. Er det ikke kindtænder eller?

Bliver så vildt når de skal i skole, kan heller ikke forstå hvor tiden er blevet af.. 

Anmeld

12. juli 2011

LinLin

David er fra september 06. Han er nok ca 107 cm og vejer vel knapt 19 kg...

Han har kunnet alle bogstaverne siden han var 2½ år og nu kan han tælle til 100 og ved hvordan tallene ser ud op til 50 - så jeg er ikke i tvivl om at han kognitivt er helt med, men ved ærligt talt ikke om han kan sidde stille Men jeg regner da med det!

Anmeld

12. juli 2011

aya-zia

Knus Christina

min datter aya blev 5 i går....

hun er 124

21 kg

32 i sko

og med 4 rokketænder samt 2 fortænder som er skiftet... og hun har sine 6 års tænder

hun kan også alfabetet og kan + og - med tal op til 10, skriver lange sætninger og læser små bøger (dem men korte sætninger) så JA hun er klar....

Anmeld

12. juli 2011

Chri9000

DAs mor skriver:

David er fra september 06. Han er nok ca 107 cm og vejer vel knapt 19 kg...

Han har kunnet alle bogstaverne siden han var 2½ år og nu kan han tælle til 100 og ved hvordan tallene ser ud op til 50 - så jeg er ikke i tvivl om at han kognitivt er helt med, men ved ærligt talt ikke om han kan sidde stille Men jeg regner da med det!

Vildt at han kunne bogstaverne så tidligt, rigtig flot!

Ja, han er da helt sikkert med.. det med at sidde skal nok komme, drengene har meget krudt i røven i den alder.. Kender alt for godt til med Liam 

Anmeld

12. juli 2011

Chri9000

aya-zia skriver:

min datter aya blev 5 i går....

hun er 124

21 kg

32 i sko

og med 4 rokketænder samt 2 fortænder som er skiftet... og hun har sine 6 års tænder

hun kan også alfabetet og kan + og - med tal op til 10, skriver lange sætninger og læser små bøger (dem men korte sætninger) så JA hun er klar....

Stor tillykke 

Hun er lige så stor som Liam så.. Dejligt med nogle store unger

Vildt med tænderne, liam har hverken fået nye eller tabt nogen, men det kommer jo nok..

Ja, det må man da nok sige hun er.. 

Anmeld

12. juli 2011

Mama2980

Min datter er fra feb. 06 og hun starter i skole til august, hun går nu i sfo 

Hun vejer 19 kg og er ca. 113 cm høj

I får lige lidt billeder af min store pige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juli 2011

aya-zia

Christina skriver:

Stor tillykke 

Hun er lige så stor som Liam så.. Dejligt med nogle store unger

Vildt med tænderne, liam har hverken fået nye eller tabt nogen, men det kommer jo nok..

Ja, det må man da nok sige hun er.. 

hehe ja hun er lidt hurtig med de tænder....

hun tabte den første på hendes 4 års føsdag...

hehe din søn skal nok nå og tabe sine tænder... syntes det er trist når det sker for tidligt for de bliver for hurtig store så hehe

Anmeld

13. juli 2011

LinLin

Christina skriver:

Vildt at han kunne bogstaverne så tidligt, rigtig flot!

Ja, han er da helt sikkert med.. det med at sidde skal nok komme, drengene har meget krudt i røven i den alder.. Kender alt for godt til med Liam 

Vi var i IKEA en dag og så pludseligt sad han og pegede og sagde alle de bogstaver han kunne se

- mht krudt bagi, så kan der heldigvis ske meget på et år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.