Min mand har råbt ad mig en gang da den bette var lige knap et år hun gik og var over alt.. Han havede virkelig en dårlig dag.. Da hun så får fingerne i klemme i en skuffe.. Tænder han helt af hvor til jeg bliver stik hammerne tosse.. Og beder ham finde nOget plaster da det bløder en smule.. Han kaster plaster bøtten efter mig. Også brændte jeg helt af.. Fortalte ham han var en kæmpe nar og alle de grimmestes ord jeg overhovedet kunne!! Han kørte med den største de skulle hente noget.. Blev så tosse jeg pakkede pudsle tasken og gik og kom først tilbage med den bette 4 timer sener!! Havde skrevet hvor jeg var og at jeg lige skulle køle ned så det ikke endte i en skilsmisse!! Da jeg kom hjem fik han fortalt med store bogstaver gjorde han nogensinde det igen.. Ville han ALDRIG se mig og den bette igen(den største er ikke min).. Han undskyldte meget og sagde det lovede han og siden har jeg ikke set ham så gal!! Vi skænds som man nu gør, men nogen gange er der bare nogen ting der skal tegnes op MEGET tydeligt.. Det kan være din kæreste har haft en dårlig dag.. Men forklar ham at det ikke skal gå ud over jer.. Men så kan han løbe en tur eller et eller andet... Snak med ham og få ham til at forstå at dette ikke er okay opførelse.. Håber i finder ud af det.. Alle har DÅRLIGE DAGE...
Anmeld