Min kæreste har et stort temperament. Det har han altid haft, men jeg synes det har taget til det sidste stykke tid. Han er begyndt at overfuse mig med fuldstændige ligegyldige ting, fx. når jeg sidder og ammer og ligesom ikke kan gøre noget. Eksempel: I dag skulle han bruge nogle ledninger. Da vi for ikke så længe siden skulle holde en fest blev de "ryddet op" og jeg kunne ikke lige på stående fod huske hvor de var blevet lagt. Så fik jeg ellers at vide hvor stor en idiot jeg var og sådan var det FANDME ALTID når jeg ryddede op. Han kaldte mig altmuligt grimt. han VED jeg ikke kan tolerere det. Og da han gik igang sagde jeg STOP ******. Men han flejende bare endnu mere. Jeg synes det er SÅ fejt at han gør det, når jeg sidder og ammer! jeg kan jo ligesom ikke lede efter dem og jeg kan heller ikke svare rigtigt igen, for jeg sidder jo ligesom og AMMER!
Han gik ud og røg en smøg og sad og skumlede videre. Efter jeg havde ammet lagde jeg vores søn over i kravlegården og fandt efter 3 min ledningerne. Jeg smed dem til ham og gik for mig selv. Jeg RYSTEDE af vrede. Hans kommentar var: Skal du nu være sur hele dagen eller hva????? JA FANDEN SKU GALME SKAL JEG DET HVIS DU IKKE KAN FINDE UD AF AT SIGE UNDSKYLD OG BARE MENER JEG SKAL ACCEPTERE AT DU BEHANDLER MIG PÅ DEN MÅDE!! JEg sagde det ikke (for det HAR jeg gjort klart for ham) Jeg gav ham bare fuckfingeren og gik.
Jeg VIL ikke finde mig i det. Min far behandler min mor på samme måde nogengange og jeg har altid svoret at det vil jeg ikke selv finde mig i. Min kæreste VED det og har endda selv kommenteret at han synes min far er en nar nogengange. Men det er åbenbart noget andet når det er ham selv??
Han kom op lidt senere og NEJ jeg gad ikke snakke med ham, han kan sige undskyld først. Så flejende han igen fordi jeg ikke svarede ham og sagde at jeg sku FANDME ikke tale til ham resten af dagen. FINT MED MIG!
Nu er han kørt med vores søn uden at sige farvel eller sige hvor han er kørt hen. Vi har ellers en klar aftale om at man IKKE køre nogen steder uden at sige noget og slet ikke hvis man er uvenner, for tænk hvis der skulle ske noget!
Jeg er spændt på hvornår han kommer hjem igen for efter rytmen skal vores søn have noget at spise inden for den næste time eller halvanden senest.
Men jeg er så edderspændt rasende på ham. HAN SKAL BARE IKKE TALE SÅDAN TIL MIG!!!
Nå havde brug for lige at rase ud! Tak fordi du læste mit BROKindlæg.....
Anmeld