Jeg nægter at gi efter!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Ja han er kommet hjem og lader som ingenting. Vi skal have en stille og rolig snak i aften når vores søn er lagt i seng.

det lyder som en god ide... håber for jeres skyld at i klare den men det gør i helt sikkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Anonym trådstarter

Ann. skriver:

Stakkels barn 

I skal da virkelig til at få styr på jeres forhold - ellers bliver jeres søn virkelig påvirket af det. 

Det er virkelig ikke sundt! Jeg vil sige at jeg tror i begge skal arbejde på at få det bedre - ikke kun ham.

Du skændes aldrig med din kæreste eller hva? Synes du er noget harsk i din udmeldelse.... Du lyder jo som om vores søn nærmest sku fjernes eller tager uoprettelig skade.. eller så overtolker jeg bare?

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

det lyder som en god ide... håber for jeres skyld at i klare den men det gør i helt sikkert

tak skal du ha det gør vi helt sikkert. Der er bare lige nogle grænser der skal tegnes op....

Anmeld

12. juli 2011

aya-zia

Anonym skriver:

tak skal du ha det gør vi helt sikkert. Der er bare lige nogle grænser der skal tegnes op....

ja det kan jeg godt se... også vigtig at man har nogle regler som bliver overholdt...

Anmeld

12. juli 2011

Ann.

Anonym skriver:

Du skændes aldrig med din kæreste eller hva? Synes du er noget harsk i din udmeldelse.... Du lyder jo som om vores søn nærmest sku fjernes eller tager uoprettelig skade.. eller så overtolker jeg bare?

Jo selvfølgelig diskutere vi - men aldrig foran vores datter og råber og skriger sjældent af hinanden. Det er simpelthen for synd. Og der er andre måder man kan ordne de ting på.

Nu synes jeg måske at det er dig der er lidt hurtigt på aftrækkeren. 

Har aldrig nævnt at han HAR taget skade eller at han skal fjernes.

Har blot, som mange af de andre, nævnt at hvis ikke det ændres, så vil det påvirke ham meget.

Anmeld

16. juli 2011

MinNoah

Nu er det svært at vide hvordan hverdagen er hjemme hos jer ud fra én situation du fortæller...

Men at køre med sønnen er IKKE okay, og at råbe af hinanden mens barnet er der burde man heller ikke gøre... Meeeen helt ærligt så tror jeg altså de fleste par med små børn skændes/taler højt til hinanden indimellem.. Og her er der selvfølgelig forskel på om man decideret skriger og sviner hinanden til eller kaster med ting, eller om man "bare" taler med store ord.

For jo herhjemme "Tales der med store ord" indimellem... Det er sgu hårdt arbejde at have små børn og man bliver presset og stresset og så kan man ikke undgå en diskussion indimellem.. Og det tager et barn ikke skade af.... sådan er virkeligheden,

Håber det hele blev løst?

Anmeld

16. juli 2011

marloutti

MinNoah skriver:

Nu er det svært at vide hvordan hverdagen er hjemme hos jer ud fra én situation du fortæller...

Men at køre med sønnen er IKKE okay, og at råbe af hinanden mens barnet er der burde man heller ikke gøre... Meeeen helt ærligt så tror jeg altså de fleste par med små børn skændes/taler højt til hinanden indimellem.. Og her er der selvfølgelig forskel på om man decideret skriger og sviner hinanden til eller kaster med ting, eller om man "bare" taler med store ord.

For jo herhjemme "Tales der med store ord" indimellem... Det er sgu hårdt arbejde at have små børn og man bliver presset og stresset og så kan man ikke undgå en diskussion indimellem.. Og det tager et barn ikke skade af.... sådan er virkeligheden,

Håber det hele blev løst?

Stort set hvad jeg ville ha skrevet...

Anmeld

16. juli 2011

SussieThyssen

Jeg vil mene I to har nogle seriøse problemer, som I virkeligt trænger til at få behandlet, for det er ganske enkelt ikke noget man bør lade et barn vokse op med..hverken sprogbruget eller temperamentet.
Så du burde forlange at I får noget parterapi eller hjælp af en psykolog.
Hvis nogen talte til mig på den måde, var jeg gået for længst, det er ganske enkelt ikke acceptabelt...og det er heller ikke acceptabelt at du giver ham fingeren og går og ikke vil tale til ham, fordi du er sur.

Jeg håber I får løst problemerne, for eller får jeres stakkels barn noget af en grim prægning, og vil byde sine fremtidige partnere det samme.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. juli 2011

DinNabo

det er selvfølgelig forkert af ham. Men "the silent treatment", som du gir, er efter min mening også forkert. Det ville måske hjælpe, at du var den voksne og fortalte ham stille og rolig, at han ikke skal behandle dig sådan

Anmeld

16. juli 2011

kamtok

Anonym skriver:

Jeg beklager, men sandheden er ilde hørt.. Du overfortolker nok lidt det som bliver skrevet, men det gør du nok fordi du ved at der er lidt sandhed i det.

Det er virkelig ikke godt at lade jeres søn opleve disse "raseri"anfald. Han forstår godt at det der foregår, ikke er noget godt, for han kan jo mærke på jer, at I er ophidset. 

Hvis vi bliver bare lidt uvenner herhjemme, så reagerer vores søn med det samme ved at blive virkelig pylret (han er kun knap 9 mndr.), og han stopper ikke før han kan mærke, at luften er blevet renset. Men vi vil naturligvis ikke råbe af hinanden foran ham, så vi må snakke det igennem mens han er hos os.

Vi er også begge meget tempramentsfulde og vores søn har helt sikkert fået det "gen" med, for han har altså også temprament - så det viser sig hurtigt.

Når alt dette er sagt, så lad mig også lige sige at det er bestemt er i orden at være uenige og diskutere foran sine børn, så længe det foregår på en ordentlig måde. Det er jo en del af livet at være uenige engang imellem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.