Anonym skriver:
Du skændes aldrig med din kæreste eller hva? Synes du er noget harsk i din udmeldelse.... Du lyder jo som om vores søn nærmest sku fjernes eller tager uoprettelig skade.. eller så overtolker jeg bare?
Jeg beklager, men sandheden er ilde hørt.. Du overfortolker nok lidt det som bliver skrevet, men det gør du nok fordi du ved at der er lidt sandhed i det.
Det er virkelig ikke godt at lade jeres søn opleve disse "raseri"anfald. Han forstår godt at det der foregår, ikke er noget godt, for han kan jo mærke på jer, at I er ophidset.
Hvis vi bliver bare lidt uvenner herhjemme, så reagerer vores søn med det samme ved at blive virkelig pylret (han er kun knap 9 mndr.), og han stopper ikke før han kan mærke, at luften er blevet renset. Men vi vil naturligvis ikke råbe af hinanden foran ham, så vi må snakke det igennem mens han er hos os.
Vi er også begge meget tempramentsfulde og vores søn har helt sikkert fået det "gen" med, for han har altså også temprament - så det viser sig hurtigt.
Når alt dette er sagt, så lad mig også lige sige at det er bestemt er i orden at være uenige og diskutere foran sine børn, så længe det foregår på en ordentlig måde. Det er jo en del af livet at være uenige engang imellem..

Anmeld