Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: jaa heheDet var så fantastiskOg meget romantisk
jaa heheDet var så fantastiskOg meget romantisk
Ja, det må man da sige!! det ser skam osse sådan ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Henriette1976 skriver: Vildt fede billeder...Hvor er i et smukt par. Henriette
Vildt fede billeder...Hvor er i et smukt par.
Henriette
Min mand og jeg, Taget på vores bryllupsdag den 4 feb.
det er mit profil billed
RGN skriver: Jeg fik først øje på din kæreste på det øverste billede og tænke "ÅH GUD". Men så fik jeg øje på dig og åndede lettet op. I ser jo begge helt normale ud.
Jeg fik først øje på din kæreste på det øverste billede og tænke "ÅH GUD".
Men så fik jeg øje på dig og åndede lettet op.
I ser jo begge helt normale ud.
Bukker og nejer mange gange og siger tusinde tak for komplimentet hehe. Synes nu også vi ser ganske naturlige ud
Følte mig så dejlig maskulin den dag... Meeeen tror kæresten var glad for det kunne vaskes af igen.
Måske et billede fra før i fik børn og forsikring, måske bare dit yndlingsbillede af dig og din mand eller måske lige taget på web-cam Jeg kan starte: Min kæreste og jeg i Rom (jeg boede dernede og han kom og besøgte mig) SÅ forelskede og SÅ ulykkelig da han skulle tilbage til DK Det er fra maj sidste år - mit yndlingsbillede af os Kom frisk piger!
Måske et billede fra før i fik børn og forsikring, måske bare dit yndlingsbillede af dig og din mand eller måske lige taget på web-cam
Jeg kan starte:
Min kæreste og jeg i Rom (jeg boede dernede og han kom og besøgte mig) SÅ forelskede og SÅ ulykkelig da han skulle tilbage til DK Det er fra maj sidste år - mit yndlingsbillede af os
Kom frisk piger!
Os
Maemi skriver: Jeg er helt vild med dit pirat billede! og især de briller du har på! ... Hihi, det er lige min stil.
Jeg er helt vild med dit pirat billede! og især de briller du har på! ...
Hihi, det er lige min stil.
Tusinde tak
Hehe. Ja, jeg blev også mega ked af, da jeg fandt ud af min kæreste havde smidt dem ud... Jeg kunne jo have startet min egen kollektion og blevet stinkende rig...
Det er utroligt hvad ståltråd/blomstertråd kan bruges til
SussieThyssen skriver: Jamen så får du da et af vores ynglingsbilleder. Det er taget på vores bryllupsdag d. 6. juli 2007 KærligstSussie
Jamen så får du da et af vores ynglingsbilleder.
Det er taget på vores bryllupsdag d. 6. juli 2007
KærligstSussie
tabra skriver: Bukker og nejer mange gange og siger tusinde tak for komplimentet hehe. Synes nu også vi ser ganske naturlige ud Følte mig så dejlig maskulin den dag... Meeeen tror kæresten var glad for det kunne vaskes af igen.
Haha.. Ja, han ville nok være ked af, at præsentere dig som kvinden i hans liv.. Med skæg.
Men det ser ud til, at I har haft en sjov aften. Dejligt.
Et fra vores bryllup og ét fra vores USA-tur sidste år (sorry, det sidste er lidt mørkt)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128