Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nå ja. I stedet for bare at skrive i tråden skulle jeg måske også lige smide et billede.
Beklager det vender forkert.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er lige to af mig og min dejlige kæreste. Taget for ca. en måned siden, da vi lige stod og legede lidt med kameraet inden vi sku en tur i byen
RGN skriver: Hehe.. Spørgsmålet er så om man virkelig også ønsker, at få alle de ting af vide.Det er trods alt en primatflok man bliver inviteret ind til. Jeg tror i hvert fald hurtigt jeg ville ønske mig tilbage til civilisationen. Årh hvor hyggeligt. Ja, det er så dejligt, at gøre andre mennesker glade. Især børn, og måske endnu mere især plejebørn.
Hehe.. Spørgsmålet er så om man virkelig også ønsker, at få alle de ting af vide.Det er trods alt en primatflok man bliver inviteret ind til. Jeg tror i hvert fald hurtigt jeg ville ønske mig tilbage til civilisationen.
Årh hvor hyggeligt. Ja, det er så dejligt, at gøre andre mennesker glade. Især børn, og måske endnu mere især plejebørn.
Njah... det kan du have ret i Har også før ved en fejl hørt lidt fra deres lukkede verden -puha! Tror nu også jeg befinder mig bedre i det de ville betegne som "hønsegård" end deres "grissesti"
Ja, det er bare det bedste at kunne give et lille barn med problematisk baggrund lidt glæde i livet
RGN skriver: Nå ja. I stedet for bare at skrive i tråden skulle jeg måske også lige smide et billede. Beklager det vender forkert.
Skønt billede -også på siden
tabra skriver: Njah... det kan du have ret i Har også før ved en fejl hørt lidt fra deres lukkede verden -puha! Tror nu også jeg befinder mig bedre i det de ville betegne som "hønsegård" end deres "grissesti" Ja, det er bare det bedste at kunne give et lille barn med problematisk baggrund lidt glæde i livet
Hehe.. Ja, hellere være i en hønsegård, end at være et svin. Ej, nu bliver jeg grov. Men vi må godt herinde, ikk? (Ellers kan jeg altid dække mig ind under, at klokken er mange og jeg lider af søvnløshed)
Og tak for kommentaren til mit billede.
RGN skriver: Hehe.. Ja, hellere være i en hønsegård, end at være et svin. Ej, nu bliver jeg grov. Men vi må godt herinde, ikk? (Ellers kan jeg altid dække mig ind under, at klokken er mange og jeg lider af søvnløshed) Og tak for kommentaren til mit billede.
Det er ski i orden med mig Man må gerne være lidt grov i det indimellem -dog helst med måde (og det er du bestemt )
Så lidt med kommentaren
Nu må jeg vidst hellere se om jeg ikke kan løsrive mig fra siden her og finde min seng... Kæresten synes også der går lidt for meget baby.dk i den -det kan ikke passe vel!??
..
Kruse90 skriver: Her er Jan og jeg.På vores ferie i sidste uge i Norge
Her er Jan og jeg.På vores ferie i sidste uge i Norge
Fantastiske billeder af jer i naturskønne omgivelser! Jeg kommer fra Norge, og jeg får da helt hjemlængsel af de billeder der Hvor i Norge var i på ferie?
wow nogle billeder. hvordan laur man sådan nogen?
wow nogle billeder.
hvordan laur man sådan nogen?
Hvor er det dejligt med alle de billeder! Kan jo slet ikke følge med !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128