Vis mig et billede af dig og din kæreste :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Katja1987

HeidiØ skriver:

Det første fandt jeg lige, det er temmelig nyt - hvem sover bedst? haha!

Og det andet er mit yndlingsbillede fra Tyskland, maj 2010

Gud hvor sjovt.. Jeg har arbejdet sammen med din mand i et anlægsgartner firma i Glostrup..  Faldt lige over billedet.. heh..

Du må hilse ham.. og tillykke med maven..

Hilsen Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

HeidiØ

Katja1987 skriver:

Gud hvor sjovt.. Jeg har arbejdet sammen med din mand i et anlægsgartner firma i Glostrup..  Faldt lige over billedet.. heh..

Du må hilse ham.. og tillykke med maven..

Hilsen Katja

Haha, skal hilse igen  .. det var da skægt! Ja, så kan det også være vi to har mødt hinanden i Cirkusbygningen til noget halløj med firmaet  ..

og mange tak skal du ha

Anmeld

13. juli 2011

Katja1987

HeidiØ skriver:

Haha, skal hilse igen  .. det var da skægt! Ja, så kan det også være vi to har mødt hinanden i Cirkusbygningen til noget halløj med firmaet  ..

og mange tak skal du ha

Det har vi helt sikkert.. Jeg var i hvert fald med derinde..  Skægt.. I må ha en dejlig dag.. og held og lykke..

Anmeld

13. juli 2011

Tystys14

Mig med gravid mave og kæresten.  Taget hos en god veninde af familien.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juli 2011

Silja&Noam

Ja det så mig og manden

Anmeld

14. juli 2011

mortilmonique

mig og min mand..

Anmeld

21. juli 2011

1000Ben

Min bedre halvdel og jeg til "VI ROCKER" i Brøndby, lige før han skulle på scenen (heldigvis havde jeg min egen stol, da det var en lang dag) he he

Anmeld

21. juli 2011

otlitrom

Wimmie skriver:

Et fra vores bryllup og ét fra vores USA-tur sidste år (sorry, det sidste er lidt mørkt) 

Sikke nogle dejlige billeder!! Din mand ser så bekendt ud. Han kommer vel ikke fra Vejle eller omegn.. Jeg aner det ikke, men det virker som om jeg har set ham før.. altså på "arbejder han i butik"-måden, jeg kender ham ikke

Anmeld

21. juli 2011

Wimmie

kitty skriver:

Sikke nogle dejlige billeder!! Din mand ser så bekendt ud. Han kommer vel ikke fra Vejle eller omegn.. Jeg aner det ikke, men det virker som om jeg har set ham før.. altså på "arbejder han i butik"-måden, jeg kender ham ikke

Jo, faktisk

Han er fra Hedensted og har boet og gået på handelsskole i Vejle. Ved ikke helt hvilke år han boede i Vejle men han flyttede i hvert fald derfra i 2006.

Anmeld

21. juli 2011

otlitrom

Wimmie skriver:

Jo, faktisk

Han er fra Hedensted og har boet og gået på handelsskole i Vejle. Ved ikke helt hvilke år han boede i Vejle men han flyttede i hvert fald derfra i 2006.

Ding ding, klokken ringer når du siger handelsskole Jeg tror han er/har været venner med min X... Fra for maaaange år siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.