Uh.. Selvstændighedsalderen!!! Kom med råd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Mira0911

Nalle skriver:

Det tror jeg du har ret i især ved den første fødte.

Jeg må se om det ændre sig her når lillesøster kommer, og når den alder... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

<3

Mira0911 skriver:

Jeg må prøve... 

Håber på det virker... 

Der er ikke andet at gøre!

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

mrs X skriver:

Der er ikke andet at gøre!

Nemlig... 

Anmeld

11. juli 2011

Livas mor

Herhjemme er Liva på 21 måneder også lige kommet i den fase, og hold op det trækker tænder ud.

Først følte vi os som en fiasko som forældre, fordi vi ikke følte vi kunne styre hende, at vi ikke var konsekvente nok og at hun helt sikkert ville være meget gladere hos et andet forældrepar.. Da hun altid var ked eller vred sammen med os.. INDTIL vi hørte om SELVSTÆNDIGHEDSFASEN, som virkelig forklarede hendes opførsel.

Det er stadigvæk MEGET frustrerende og til tider er vi så opgivende, trætte af at være dem der altid siger nej og ville ønske bare en enkel dag uden protest og hysteriske anfald, men synes det går bedre når bare vi fortæller os selv at det bare er en periode hun SKAL igennem og det er normalt.

Men ingen gode råd desværre, bare hold ud.. Og så få hende passet en gang imellem når det hele bliver for meget, alle har brug for et pusterum.. Og børn har brug for kvalitetstid med bedsteforældrene!

Knus fra en lidelsesfælle

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

Livas mor skriver:

Herhjemme er Liva på 21 måneder også lige kommet i den fase, og hold op det trækker tænder ud.

Først følte vi os som en fiasko som forældre, fordi vi ikke følte vi kunne styre hende, at vi ikke var konsekvente nok og at hun helt sikkert ville være meget gladere hos et andet forældrepar.. Da hun altid var ked eller vred sammen med os.. INDTIL vi hørte om SELVSTÆNDIGHEDSFASEN, som virkelig forklarede hendes opførsel.

Det er stadigvæk MEGET frustrerende og til tider er vi så opgivende, trætte af at være dem der altid siger nej og ville ønske bare en enkel dag uden protest og hysteriske anfald, men synes det går bedre når bare vi fortæller os selv at det bare er en periode hun SKAL igennem og det er normalt.

Men ingen gode råd desværre, bare hold ud.. Og så få hende passet en gang imellem når det hele bliver for meget, alle har brug for et pusterum.. Og børn har brug for kvalitetstid med bedsteforældrene!

Knus fra en lidelsesfælle

Bedsteforældrene er ikke nogle hun kommer ved alene... De har meldt klart ud at de magter ikke et barn der skriger, hysterisk og skifte ble.. Vi har selv taget snakken med dem og de er helt indforstået med at det er sådan... Kæresten's moder er syg, så det kommer helt af sig selv... Havde slet ikke regnet med at de selv var med på at de ikke selv vil kunne magte det... 

Min mor, kommer hun aldrig op til... Hende snakker jeg meget meget sjældent med, grundet mange ting, tvangsfjernelse osv osv... 

Om 14 dage skal hun passes hos et hold venner en hel eftermiddag og aften... så der får jeg lige et pusterum... Retter sagt det gør jeg ingen gang... Skal arbejde sammen med politiet... Passer lige med at jeg er sådan okey frisk til det, på det tidspunkt af dagen... 

Uh ja, det trækker virkelig tænder ud, når man så er gravid samtidig med, gør det ikke ligefrem bedre... Nu har jeg heldigvis ikke så lang tid tilbage med at bære rundt på den mave... 

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

Hiver den lige op.. Kunne være nogle sad derude med flere råd... Som også skal prøves.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.