I den sidste periode er jeg virkelig kommet på en meget hård prøve fra Julie's side! Nøj hvor hun prøver mig af på det aller groveste!
Hver gang jeg er alene med hende om aften, eller farmand er ude og handle, bliver hun tosset og stamper i gulvet og smider sig ned og skriger som jeg ved ikke hvad... Jeg fortæller hende hver gang, det er OK at være sur. Jeg lader hende rase ud i fred og ro...
Så snart det så handler om sengetid... Så begynder det igen... Hun VED hvilke knapper hun skal trykke på, hun VED jeg ikke har så meget overskud - Der imod synes jeg virkelig selv at jeg er, konsekvent overfor hende, med et NEJ... Hun ved også at jeg er skidt, så hun ser altid mulighederne i at prøve mig af på det groveste, og sin vilje det får hun ikke, så ved hun bare til næste gang, at mor siger ja...
Hun kaster rundt med ting, både af vores og hendes egne... Når hun bliver hysterisk... Og ja, hvad skal man bruge af sætning der? For igen lange sætninger forstår hun ikke... Jeg kan sagtens sige "Jeg vil ikke have du kaster med vores ting" Hun kan sagtens sige nej, og så fortsætte...
Jeg er altid i hendes højde når jeg siger nej...
Jeg synes virkelig jeg er på bar bund efterhånden...
Give Julie lange forklaringere, får hun på ingen måder glæde af, så lange sætninger kan hun slet ikke forstå endnu... Hun er 2½ om en måneds tid...
Jeg mangler nogle råd, til hvad jeg ellers kan gøre... Kom gerne med nogle gode og brugbare råd... 
Anmeld