3 års fødselsdag i børnehaven. Hvad serverer man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Nalle

MorTilJanuar skriver:

Ja jeg bliver rasende over et eller andet snottet menneske der ikke aner en skid om mig kommer med sådan en plat og nedladende kommentar..

Om jeg er fortaler for sukker eller ej handler ikke om hvorvidt jeg har presset 10 eller 0 unger ud af mit underliv men om at JEG ikke mener det er godt! Jeg vil heller ALDRIG byde mit barn Mac D f.eks!!! Det er bevidsthed om sundhed længere er den ikke! 

Har du børn da?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Carl-Emil's mor

Nalle skriver:

Har du børn da?

Nej men hvad har det med det at gøre??! 

Hvis jeg ikke vil byde mig selv et indtag af sukker hvorfor skulle jeg så dybe mine børn det?!

Jeg byder heller ikke mig selv passiv rygning eller rygning og det vil jeg heller ikke byde mine børn!

Anmeld

11. juli 2011

Nalle

MorTilJanuar skriver:

Nej men hvad har det med det at gøre??! 

Hvis jeg ikke vil byde mig selv et indtag af sukker hvorfor skulle jeg så dybe mine børn det?!

Jeg byder heller ikke mig selv passiv rygning eller rygning og det vil jeg heller ikke byde mine børn!

Hvordan kan du så udtale dig om hvordan det er at have børn, at være mor når du ikke har nogle endnu?

Jeg er ligeglad med din holdning, jeg ved at jeg ændrede syn på alting da jeg blev mor!

Det er hverken farligt eller skadeligt for mine børn at få sukker, alt med måde.

Anmeld

11. juli 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil lige bede deltagerne i tråden om at holde en pæn tone

Føler I Jer provokeret eller generet af andres brugeres udtalelser bør I anmelde dem og så ser vi på sagen hurtigst muligt.

Og så vil jeg for TS' skyld bede Jer om at holde Jer til emnet om hvad man kan give en 3-årig med til en fødselsdag, og ikke diskutere sukkerpolitik når man har børn kontra ikke har børn... det kan I altid tale om i en anden debat

Mvh. Caroline - moderator

Anmeld

11. juli 2011

Nalle

Caroline86 skriver:

Jeg vil lige bede deltagerne i tråden om at holde en pæn tone

Føler I Jer provokeret eller generet af andres brugeres udtalelser bør I anmelde dem og så ser vi på sagen hurtigst muligt.

Og så vil jeg for TS' skyld bede Jer om at holde Jer til emnet om hvad man kan give en 3-årig med til en fødselsdag, og ikke diskutere sukkerpolitik når man har børn kontra ikke har børn... det kan I altid tale om i en anden debat

Mvh. Caroline - moderator

Også derfor jeg skrev hvad min mening var, og anmeldte trådene, jeg er ude at denne debat da jeg har sagt min mening

Fortsat god aften.

Anmeld

11. juli 2011

Moderator

Nalle skriver:

Også derfor jeg skrev hvad min mening var, og anmeldte trådene, jeg er ude at denne debat da jeg har sagt min mening

Fortsat god aften.

Det var faktisk dig selv der lagde ud med at komme med en ukonstruktiv udmelding til en anden bruger som havde svaret på det TS spørger om

Blot så du har det i baghovedet når du bevæger dig videre i debatterne

God aften/nat

Anmeld

11. juli 2011

Nalle

Caroline86 skriver:

Det var faktisk dig selv der lagde ud med at komme med en ukonstruktiv udmelding til en anden bruger som havde svaret på det TS spørger om

Blot så du har det i baghovedet når du bevæger dig videre i debatterne

God aften/nat

Tja, jeg må heller aldrig sige noget her på baby, men det er dog ikke noget nyt.

Men tager det ikke så tungt, forlader snart siden, så det går nok, der ikke er plads til alle

Anmeld

11. juli 2011

Moderator

Nalle skriver:

Tja, jeg må heller aldrig sige noget her på baby, men det er dog ikke noget nyt.

Men tager det ikke så tungt, forlader snart siden, så det går nok, der ikke er plads til alle

du må sige ligeså meget som alle andre

reglerne er ens for alle herinde...

Vi ville være kede af hvis du forlader siden, og særligt hvis det er fordi du mener her ikke er plads til dig!

knus

Anmeld

11. juli 2011

Nalle

Caroline86 skriver:

Vi ville være kede af hvis du forlader siden, og særligt hvis det er fordi du mener her ikke er plads til dig!

knus

ja jeg føler virkelig ikke at jeg må sige min mening uden at skal overfaldes.

Anmeld

11. juli 2011

Nalle

Caroline86 skriver:

knus

ja jeg føler virkelig ikke at jeg må sige min mening uden at skal overfaldes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.