Vi har mistet vores lille bøllefrø :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Mathilde

Kæmpe kæmpe kram hvor er det bare synd for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

*Toffee*

ønskebarn74 skriver:

Vi Har til aften mistet vores lille skat. Der er ikke noget håb. Vi har været på OUH og jeg bløder meget. Vi er helt nede at skrabe bunden og ved lige nu hvordan vi skal komme videre.

Jeg er VIRKELIG VIRKELIG ked af det på jeres vegne!  

ØV hvor er det bare pisse uretfærdigt!

Anmeld

10. juli 2011

komodo

åh nej da, gør mig ondt hver gang man oplever en mor der ikke har noget barn.

Håber der snart kommer en stærk lille spire til jer

Anmeld

10. juli 2011

pastry26

Det gør mig ondt at høre!

Anmeld

10. juli 2011

Lou87

Jeg læste overskriften og tænkte åhh nej og skyndte mig så at flytte øjnene til hvem der havde oprettet........... og det var desværre som jeg trode... ØV! Håber virkelig virkelig VIRKELIG snart det lykkes igen og i får lov at holde på det. Hvor er det bare.... sørgeligt

Mange  til jer

Anmeld

10. juli 2011

Lunae

ønskebarn74 skriver:

Vi Har til aften mistet vores lille skat. Der er ikke noget håb. Vi har været på OUH og jeg bløder meget. Vi er helt nede at skrabe bunden og ved lige nu hvordan vi skal komme videre.

Det er jeg virkelig ked af at høre! Kan ikke rigtig finde ord, men ville ikke forlade tråden uden at skrive!

Stort knus til jer og mange positive tanker!!

Anmeld

10. juli 2011

Becks

SKOD verden! Hold kæft det er uretfærdigt!

Tænker på jer søde!

Anmeld

10. juli 2011

Malene76

ønskebarn74 skriver:

Åhh Lene. Det er jeg ubeskriveligt ked af at høre!  Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Der er jo ingen trøstende ord der dækker det I må igennen. Jeg tænker på¨jer.

Knus Malene

Anmeld

10. juli 2011

HeidiØ

Ej, det er jeg virkelig virkelig ked af at læse  ..  Du får 1000 kram med på vejen!!

Anmeld

10. juli 2011

Blyb

Det gør mig rigtig rigtig ondt at høre, det igen skulle ske..

Det er noget tid siden jeg har fulgt med herinde, men jeg tænker umiddelbart (hvis I ikke allerede er det) har ret til en udredning på Riget?!

Du er velkommen til at skrive en PB til mig, hvis jeg skal forklare mere om det. Det gør jeg meget gerne!

Knus fra Gry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.