Vi har mistet vores lille bøllefrø :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Chalala85

Det gør mig virkelig ondt.Det gør så ondt i hjertet at læse. I har så meget fortjent at det bliver jeres tur nu. Livet er ikke fair

Kæmpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Sof

Åh for pokker sgu da også 

Det er jeg virkelig ked af at høre  Havde sådan håbet at det var jeres tur denne gang  

Sender de varmeste tanker og kram din vej søde

Anmeld

10. juli 2011

Rockertand

ønskebarn74 skriver:

Vi Har til aften mistet vores lille skat. Der er ikke noget håb. Vi har været på OUH og jeg bløder meget. Vi er helt nede at skrabe bunden og ved lige nu hvordan vi skal komme videre.

ÅÅÅÅhhhh nej, hvor forfærdeligt - ved slet ikke, hvad jeg skal skrive.

Stort kram til dig

Anmeld

10. juli 2011

isimaven

Åhhhh nej!!!!! det er så forfærdeligt... Ingen ord er store nok. Jeg håber inderligt for jer at I hurtigst muligt får jeres ønske opfyldt men hvor er det urimeligt at I skal så meget igennem inden det lykkedes. Krammer herfra

Anmeld

10. juli 2011

Sofia

Det er jeg virkelig virkelig virkelig ked af at høre.

Anmeld

10. juli 2011

Bare mig..

Du godeste, søde! Havde virkelig inderligt håbet på, at den lille "bøllefrø" ville blive derinde! Ønsker virkelig, at det skal lykkes for lige netop jer!

For s.... da også, hvor er det uretfærdigt!

Stort virtuelt knus herfra!

Anmeld

10. juli 2011

Babylil

Det er jeg rigtig ked af at høre Det er så uretfærdigt.

Ønsker dig al held og lykke med at blive gravid igen

Anmeld

10. juli 2011

musse1

det gør mig virkelig ondt at hører, håber i for snakket og støttet hinanden og i er noget rigtig god familie og venner, hvor er det uretfærdigt.

Anmeld

10. juli 2011

Kofoed.

Håber jeres 6 andre små guldklumper så kan give jer, hvad i ønsker og fortjener.

Ihhh hvor bliver jeg ked af det på jeres vejne, synes fandme i fortjener noget medgang og at i for jeres ønskebarn meget meget snart.

Anmeld

10. juli 2011

Nessie

Det er så forfærdelig trist. Ingen ord kan trøste, det er bare så dybt uretfærdigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.