Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det gør mig virkelig ondt.Det gør så ondt i hjertet at læse. I har så meget fortjent at det bliver jeres tur nu. Livet er ikke fair
Kæmpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh for pokker sgu da også
Det er jeg virkelig ked af at høre Havde sådan håbet at det var jeres tur denne gang
Sender de varmeste tanker og kram din vej søde
ønskebarn74 skriver: Vi Har til aften mistet vores lille skat. Der er ikke noget håb. Vi har været på OUH og jeg bløder meget. Vi er helt nede at skrabe bunden og ved lige nu hvordan vi skal komme videre.
Vi Har til aften mistet vores lille skat. Der er ikke noget håb. Vi har været på OUH og jeg bløder meget. Vi er helt nede at skrabe bunden og ved lige nu hvordan vi skal komme videre.
ÅÅÅÅhhhh nej, hvor forfærdeligt - ved slet ikke, hvad jeg skal skrive.
Stort kram til dig
Det er jeg virkelig virkelig virkelig ked af at høre.
Du godeste, søde! Havde virkelig inderligt håbet på, at den lille "bøllefrø" ville blive derinde! Ønsker virkelig, at det skal lykkes for lige netop jer!
For s.... da også, hvor er det uretfærdigt!
Stort virtuelt knus herfra!
Det er jeg rigtig ked af at høre Det er så uretfærdigt.
Ønsker dig al held og lykke med at blive gravid igen
det gør mig virkelig ondt at hører, håber i for snakket og støttet hinanden og i er noget rigtig god familie og venner, hvor er det uretfærdigt.
Håber jeres 6 andre små guldklumper så kan give jer, hvad i ønsker og fortjener.
Ihhh hvor bliver jeg ked af det på jeres vejne, synes fandme i fortjener noget medgang og at i for jeres ønskebarn meget meget snart.
Det er så forfærdelig trist. Ingen ord kan trøste, det er bare så dybt uretfærdigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128