Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er rigtig ked af at høre at I har mistet... men jeg håber at 2012 byder på en lille baby til jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
aaaaaaiiijj hvor uretfærdigt!!! Jeg håber I finder styrken til at komme videre - I skal nok få jeres lille bebs selvom prøvelserne er mange!! Knus og tanker herfra
ved slet ikke hvad jeg skal sige, andet at det gør mig virkeligt ondt. Sender dig en kæmpe knuser.
ønskebarn74 skriver: Vi Har til aften mistet vores lille skat. Der er ikke noget håb. Vi har været på OUH og jeg bløder meget. Vi er helt nede at skrabe bunden og ved lige nu hvordan vi skal komme videre.
Vi Har til aften mistet vores lille skat. Der er ikke noget håb. Vi har været på OUH og jeg bløder meget. Vi er helt nede at skrabe bunden og ved lige nu hvordan vi skal komme videre.
Du får et kæmpeknus...ord er unødvendige.
KærligstSussie
Det er jeg ked af at høre
Åhh nej jeg mangler virkelig ord hold op hvor er det synd for jer, ingen burde opleve det her...
men sender jer en masser af knus og tanker
Åh nej dog, hvor er det dog uretfærdigt.. har læst lidt på sidelinjen om jeres kampe.. Det gør mig forfærdeligt ondt.. Sender jer en masse varme tanker
Knus
et er virkelig uretfærdigt det gør mig rigtig ondt at høre
havde virkelig håbet at det denne gang ville lykkes for jer ..
-for at i snart står med en ny posetiv test
Åh for pokker..
Sender en herfra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128