kæreste med kriminel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

MortilCilas

Jeg har svaret "ved ikke" da det også kommer an på, hvad han er røget ind for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Sophia'smor

JA !!! jeg har en kæreste som er i fængsel nu, & ville aldrig nogensinde Gå fra ham Pga han sku i fængsel.

Anmeld

8. juli 2011

Fenja09

Kommer helt an på, hvad han har gjort - så kan ikke svare ja eller nej.

/Fenja

Anmeld

8. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

Læste en anden tråd hvor der var en pige der var gået tilbage til sin eks som sidder i fængsel

Ville i kunne gøre det samme som hende hvis kærligheden er der?

Overordnet nej, men kommer meget an på for hvad, røveri, spritkørsel osv osv nej bestemt ikke, men måske for en mindre forseelse elelr lignende, men jeg ved det ikke. Men overordnet ville jeg nok ikke kunne acceptere det

Anmeld

8. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Læste en anden tråd hvor der var en pige der var gået tilbage til sin eks som sidder i fængsel

Ville i kunne gøre det samme som hende hvis kærligheden er der?

Det kommer virkelig an på mange ting.

Jeg syntes ikke altid man skal stille verden op i sort/hvid, som det blev i den anden tråd.

Jeg ved det ikke, jeg håber da ikke det bliver tilfældet, men man kan ikke sige sig fra noget her i livet.

Man kan prøve at undgå det, men om man kan undgå det, det ved man aldrig

*CAmilla 28+2

Anmeld

8. juli 2011

Zafir

Det kommer så sandelig an på hvorfor...! Hvis nu han havde gjort noget selvtægt, hvis Idun eller Frigg blev voldtaget fx... Så Ja.
Hvis han havde stjålet, svindlet, kørt sprut kørsel og ramt nogen der skete noget med. Så Nej....
Hvis han blev anholdt for noget latterligt, som kniv loven (vi har begge blank våben tilladelse) eller andre åndssvage ting, så Ja.

Anmeld

8. juli 2011

brikble

Jeg vil sige, at det kommer en hel del an på for hvad.

Hvis en evt. kæreste har siddet inde, fordi han har deltaget i en demonstration f.eks. for noget, som jeg kan stå inde for, ville jeg ikke have noget problem med det ... har han ikke betalt en bøde, og sidder den af, har jeg intet problem med det ...

Noget andet er, at hvis vedkommende har begået en dumhed i sine unge dage, afsonet sin straf og ikke lavet noget siden, hvorfor skal han så straffes yderligere?

Anmeld

8. juli 2011

N&J

Nej, det tror jeg ikke, men altså hvis han røg ind fordi han havde lavet grafiti, så var jeg nok ikke gået fra ham, men uanset hvad så mener jeg det er alvorligt hvis man skal ind og spjælde den - det tager jo personen væk fra en, så egentlig tror jeg ikke jeg kunne, medmindre det var uforskyldt. 

Anmeld

8. juli 2011

NinaNymannMadsen

kommer lidt an på hvad han røg ind for.

nu ved jeg at min kæreste for mange år siden har sidet inde for vold. men det er altså også ved at være en 13 år siden eller sådan noget.

han har ikk lavet noget af den stil efter og vil bestemt ikke ryge ind igen det har sat en skræk i livet på ham.

Anmeld

8. juli 2011

komodo

Nej, og jeg er ligeglad med hvorfor han sidder der, det er ikke svært at leve efter loven, vælger han alligevel at gøre noget kriminelt og risikere fængsel, vælger han også mig fra.

Mine børn skulle forøvrig ALDRIG ind i fængslet og besøge far, derfor har min store dreng nu ikke set sin far i snart 2½ år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.