Læste en anden tråd hvor der var en pige der var gået tilbage til sin eks som sidder i fængsel
Ville i kunne gøre det samme som hende hvis kærligheden er der?
Puuha et meget følsomt emne. Jeg har dog alligevel svaret.
Mit svar var JA!.
Dengang ejg var en lille pige, ung og naiv 13 år. Der mødte jeg "drømmefyren".
Vi begyndte at være sammen til fester osv. og efter 6 måneder fandt jeg ud af han havde en kæreste. :O FUUUUCK. men på det tidspunkt var jeg sååå forelsket at jeg ikke kunne gå fra ham, alt i mig sagde jeg skulle men kunne ikke. Vi holdte dog en "pause" og han lovede at gå fra hende. Det skete dog først 6 måneder senere.
Det endte med at han kørte galt i sommeren 2005. Han var fører af bilen og hans kammerat døde. MEGET TRAGISK! Desværre var han påvirket af alkohol og stoffer. DUMME KNÆGT:.. ARRRRRH!!!!!!!
Han blev i dømt 4 måneder (SAY WHAT, det er jo INGENTING), en behandlingsdom, hvor han skulle have antabus og afvænnes fra stoffer.
Efter denne ulykke så han lidt til eksen og han indså det ikke var hende men mig han ville have. Vi begyndte at komme sammen i August. Lykken var kort, han gjorde det forbi d. 29. august. Han kunne ikke med tanken om at jeg skulle vente mens han var i spjældet. Jeg var KNUST. Helt i hundene. Vi så ikke hinanden andet end få gange indtil han skulle i fængsel i januar 2006. I februar 2006 begyndre jeg at se noget til en fyr EN ven. Og vi startede i forhold i februar. Jeg begyndte her at få nogen ret intime breve fr ham i fængsel, måtte pænt sige at sådanne breve var over grænsen fordi jeg jo nu havde K. <3 K accepterede dog delvist at jeg skrev med ham i fængsel Det var en hååård tid. Puuha, stod med meget blandede følelser. Brevene betød meget for mig, men ville jo ikke ødelægge noget med K..
Så JA jeg ville kunne være sammen med en der har siddet, sidder eller skal sidde i fængsel.
Dog er der nogen kriminelle handlinger jeg ikke vil kunne tilgive! Som pædofili, overlagt mord, incest, voldshandlinger mod børn osv osv.
Anmeld