kæreste med kriminel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Læste en anden tråd hvor der var en pige der var gået tilbage til sin eks som sidder i fængsel

Ville i kunne gøre det samme som hende hvis kærligheden er der?

Jeg fandt min kæreste inde i fængslet, så jeg vidste hvad jeg gik ind til..

Skulle han en dag risikere at skulle ind igen, så står jeg stadig ved hans side..

Har man sagt A, så må man også sige B

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Preghiera

Spændende spørgsmål.

Jeg har svaret Ved ikke efter lang tænketid. For helt ærligt så aner jeg det ikke. Det er et scenarie der er meget svært at forestille sig, og lige nu har jeg jo den tanke at jeg elsker min kæreste overalt på jorden og jeg vil være der for ham igennem alt - også ulykker og dårlige tider.

Men fængselsstraf.. hmm, det vil jo først og fremmest komme an på hvorfor! Og hvordan! 

Men jeg er da i hvert fald ret sikker på at jeg aldrig ville opsøge en fyr som sad inde eller havde en plettet straffeattest, som kæreste!

Anmeld

8. juli 2011

Sof

Nu ville jeg aldrig gå tilbage til en fuser, for der kommer ikke noget godt ud af det, men var det min nuværende kæreste og han røg ind mens vi var sammen, så var det en helt anden snak.

Det ville komme helt an på hvorfor. Hvis han blev dømt for vold og det f.eks. var selvforsvar. Hvis han blev anholdt, røg ind og derefter frikendt fordi han var uskyldig, røg ind og sidde for uagtsomt manddrab fordi der var en der var sprunget ud foran hans bil eller lignende, så ville jeg klart blive hos ham.

Men hvis det var noget han havde gjort det med fuld overlæg, så ville jeg smutte på stedet, uden at blinke.

Anmeld

8. juli 2011

lillekylling

ladydan1 skriver:

Det er jo ikke til at svare på. røg kæresten ind for voldtægt, børnemishandling, dyremishandling eller noget så absolut nej.

Røg han ind fordi han faldt i søvn bag rettet og kørte en anden ihjel....hvem ved.

Det er ikke til at sige på forhånd.

Sisse

den springer jeg også med på.

lad os antage at kæresten besvimede, fik et ildebefængende eller hvad det hedder eller blodprop bag rettet og det foretaget en andens død.

så vil jeg da blive og støtte..

Anmeld

8. juli 2011

Wimmie

Ikke hvis det var overlagt kriminalitet - men det ved jeg nu han aldrig kunne finde på; tværtimod har han haft søgt ind til politiet, så han har meget respekt for vores love

Men alle kan fejle eller havne i en ufrivillig og uheldig situation, og sådanne tilfælde ville jeg nok bare tage den derfra...

Men har stemt "nej".

Anmeld

8. juli 2011

millemai

Som jeg også skrev i den anden tråd. Taler vi bevidst kriminalitet (vold, økonomisk, spirituspåvirket i trafikken osv) så alvorligt at det skulle straffes med fængsel, så ville jeg ikke kunne blive.

Anmeld

8. juli 2011

Isabella_mor

det kan jo være af mange grunde at man kommer i fængsel. nogle mennesker bliver desværre også uskyldigt dømt...

men hvis min kæreste kom ind og sidde ville jeg allerede med 100% sikkerhed nu sige at ja selvfølgelig vil jeg være sammen med ham. fordi at hvis han røg ind og sidde ville det ikke være fordi han havde gjort noget ulovligt...  fordi sådan er han heldigvis ikke

Anmeld

8. juli 2011

saxa

Det kommer helt an på for hvad og under hvilke omstændigheder.

Anmeld

8. juli 2011

Kofoed.

Som mange andre siger, så kommer det an på hvad han har lavet.

Anmeld

8. juli 2011

serinasmor

det kommer så sandelig an på hvad han har gjort ...

man kommer i fængsel for mange ting ...

vold,tyveri,stoffer,sexting,og anden kriminelle ting i den dur NEJ

men MÅSKE kunne jeg tilgive ham hvis det var noget med kørsel i trafikken eller pengesager ... ikke at jeg tror det nogensinde bliver aktuelt for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.