Skal vi ikke se børneværelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

mulle7430

Mi skriver:

Det tænker jeg også. Der skal vist lige en tornado gennem rummet inden det bliver offentliggjort

ja  hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Sabrina2014

cecilie1984 skriver:

Lillesøster Frejas værelse øverst

Storesøster Emilies værelse nederst. Det ser dog lidt anderledes ud nu da tremmesengen og puslebordet er væk.

Hvor har du købt alle de pæne ting?

Jeg har aldrig set hylder i sådan nogle farver, og hvad med uglerne og sommerfugl wallstickersne? Og de søde billederammer?

Anmeld

12. juli 2011

cecilie1984

Sabrina L skriver:

Hvor har du købt alle de pæne ting?

Jeg har aldrig set hylder i sådan nogle farver, og hvad med uglerne og sommerfugl wallstickersne? Og de søde billederammer?

hej

kasserne er købt i en butik i vejle. Har selv sat småfolk tapet på bagsiden. Købte 4 men fik kun brug for 3 så har en til salg hvis det var noget.

uglerne er købt på trendsales altså wallstickers søg evt ugler på gren på trendsales.

Billederne i rammerne er hjemmelavet

Anmeld

12. juli 2011

Mi

Så blev der taget billeder, selvom der ikke lige blev ryddet for godt op

De har hems på alle tre, og Isabella har også en lille alkove i væggen på hendes værelse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. oktober 2011

lillekylling

isabellamor skriver:

Villads værelse... 

kommoden er en gammel skænk jeg selv har malet..

puslebordet er købt brugt af Mette. herindefra og så har jeg så selv syet betræk til

Og jeg elsker det..

sengen har jeg også købt brugt af en bruger herinde... trunte86.. (tror jeg hun hedder ) og den er jeg også SUPER glad for.

højdemåleren er købt i panduro hobby... (men den klistrer rigtig dårligt så den er snart på vej ud igen.. øv øv )

og så kom der også lige en ugle wallsticker på.. købt i søstrene grene til 20 KRONER... <3 

jeg ELSKER hans værelse det er bare blevet SÅ godt.. og vi har helt selv sat det i stand...  (mest kæresten)

hvor har du købt den store kommode

Anmeld

15. oktober 2011

lillekylling

isabellamor skriver:

Villads værelse... 

kommoden er en gammel skænk jeg selv har malet..

puslebordet er købt brugt af Mette. herindefra og så har jeg så selv syet betræk til

Og jeg elsker det..

sengen har jeg også købt brugt af en bruger herinde... trunte86.. (tror jeg hun hedder ) og den er jeg også SUPER glad for.

højdemåleren er købt i panduro hobby... (men den klistrer rigtig dårligt så den er snart på vej ud igen.. øv øv )

og så kom der også lige en ugle wallsticker på.. købt i søstrene grene til 20 KRONER... <3 

jeg ELSKER hans værelse det er bare blevet SÅ godt.. og vi har helt selv sat det i stand...  (mest kæresten)

ej undskyld..læste først din beskrivelse nu

det skide flot

Anmeld

16. oktober 2011

Isabella_mor

lillekylling skriver:

det er en gammel skænk af fyrretræ som jeg så selv har malet og sat nye håndtag i  

Anmeld

16. oktober 2011

Isabella_mor

lillekylling skriver:

ej undskyld..læste først din beskrivelse nu

det skide flot

Tak  

Anmeld

16. oktober 2011

cnmigo

lillekylling skriver:

Den sorte kommode er fra Ilva

Anmeld

10. januar 2012

cnmigo

Simons værelse er vist tidligere i tråden, men det er netop lavet om her i weekenden:

Simons værelse nu - blev færdig søndag kl. 17:

2min tog det - at rode tingene ud over gulvet.

de hænger ikke skævt, det er billedet som er dårligt taget

thats it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.