Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal snart laves om, da hun skal ha´ juniorseng og barn nr. 2 kommer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lillesøster Frejas værelse øverst
Storesøster Emilies værelse nederst. Det ser dog lidt anderledes ud nu da tremmesengen og puslebordet er væk.
isabellamor skriver: Villads værelse... kommoden er en gammel skænk jeg selv har malet.. puslebordet er købt brugt af Mette. herindefra og så har jeg så selv syet betræk til Og jeg elsker det.. sengen har jeg også købt brugt af en bruger herinde... trunte86.. (tror jeg hun hedder ) og den er jeg også SUPER glad for. højdemåleren er købt i panduro hobby... (men den klistrer rigtig dårligt så den er snart på vej ud igen.. øv øv ) og så kom der også lige en ugle wallsticker på.. købt i søstrene grene til 20 KRONER... <3 jeg ELSKER hans værelse det er bare blevet SÅ godt.. og vi har helt selv sat det i stand... (mest kæresten)
Villads værelse...
kommoden er en gammel skænk jeg selv har malet..
puslebordet er købt brugt af Mette. herindefra og så har jeg så selv syet betræk til
Og jeg elsker det..
sengen har jeg også købt brugt af en bruger herinde... trunte86.. (tror jeg hun hedder ) og den er jeg også SUPER glad for.
højdemåleren er købt i panduro hobby... (men den klistrer rigtig dårligt så den er snart på vej ud igen.. øv øv )
og så kom der også lige en ugle wallsticker på.. købt i søstrene grene til 20 KRONER... <3
jeg ELSKER hans værelse det er bare blevet SÅ godt.. og vi har helt selv sat det i stand... (mest kæresten)
Flot værelse. Hvor har du købt højdemåleren? Det er en wallstickers ik?
Mi skriver: Flot værelse. Hvor har du købt højdemåleren? Det er en wallstickers ik?
det har jeg skrevet.. i panduro
isabellamor skriver: det har jeg skrevet.. i panduro
Sorry, så jeg ikke. Den er i hvert fald fed
Jeg er faktisk lige gået igang med de 3 stores i dag, så jeg viser billeder når jeg engang er færdig
Mi skriver: Sorry, så jeg ikke. Den er i hvert fald fed
men den skal sidde på en MEGET glat overflade.. den er faldet ned fra væggen en del gange og nu sidder den på døren i stedet, og den falder stadig ned. og det er jeg bare mega ærgelig over..
hold op hvor nogen flotte værelser i alle har men vil gerne vise min men ikke før der er ryddet op smiler sødt
isabellamor skriver: men den skal sidde på en MEGET glat overflade.. den er faldet ned fra væggen en del gange og nu sidder den på døren i stedet, og den falder stadig ned. og det er jeg bare mega ærgelig over..
Ja det er da træls. Jeg fandt lige nogle på ebay http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=measure+sticker+&_cqr=true&_nkwusc=measure+wallsticker&_rdc=1
mulle7430 skriver: hold op hvor nogen flotte værelser i alle har men vil gerne vise min men ikke før der er ryddet op smiler sødt
Det tænker jeg også. Der skal vist lige en tornado gennem rummet inden det bliver offentliggjort
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128