Skal vi ikke se børneværelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.269 visninger
31 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

cnmigo

Kom frem med dem! Børneværelserne, så kan vi hente inspiration og gode råd 

Jeg lægger gerne ud - vi har netop i påsken fornyet min datters værelse, hun fik bla. trægulv i stedet for gulvtæppe og så er der kommet et flot tapet op + diverse finesser.

Døm selv:

Stolte Emma i sin seng med sit fine tapet

Anden vinkel

Og til modsatte side - der er siden kommet flere "Nemo venner" til på væggen

Og hen mod døren - endnu en hjemmelavet knagerække

Hendes skab med lidt tøsepynt på

Det var vist det

Hvad syntes i? Og vis nu endelig jeres frem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

cnmigo

Nåja så er der jo også lillebror Simons værelse.

Malerierne på væggene er fra da Emma havde værelset, så de er måske en smule tøsede, men nænner ikke at male dem over

Simons seng - som har været farmands, den er 29 år gammel Er blevet malet om. (igen, den var hvid/lilla da Emma havde den)

Lidt mere væg... Det blå maleri har Emma lavet.

Den modsatte side med puslebordet, som faktisk bare er vores skrivebord

Tæt på

Modsatte ende - det er bunden til sengen som står op af væggen, den er selvfølgelig malet færdig og sat i sidenhen

Se selv - sengen er færdig

Med bamser i fodenden

Sådan - så fik Simon også vist sit værelse frem

Anmeld

8. juli 2011

sismofutten

cnmigo skriver:

Kom frem med dem! Børneværelserne, så kan vi hente inspiration og gode råd 

Jeg lægger gerne ud - vi har netop i påsken fornyet min datters værelse, hun fik bla. trægulv i stedet for gulvtæppe og så er der kommet et flot tapet op + diverse finesser.

Døm selv:

Stolte Emma i sin seng med sit fine tapet

Anden vinkel

Og til modsatte side - der er siden kommet flere "Nemo venner" til på væggen

Og hen mod døren - endnu en hjemmelavet knagerække

Hendes skab med lidt tøsepynt på

Det var vist det

Hvad syntes i? Og vis nu endelig jeres frem!

Ej, sikke et fint værelse hun har - man bliver jo helt misundelig

Det er ikke så længe siden der blev lavet en tråd om det - du kan se den her

Anmeld

8. juli 2011

Shibby

Vi er lige flyttet så værelserne er langt fra færdige og terressen skal fikses. Men vi er godt tilfredse indtil videre Værelserne ligger ved siden af hinanden så drengene kan via hver deres dør komme ud på deres fælles terresse

Lucas (øverste billede) skal have Fck tema,Mikkels er uvist endnu så jeg er åben overfor ideer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juli 2011

cnmigo

Slet ikke flere?

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

Shibby skriver:

Vi er lige flyttet så værelserne er langt fra færdige og terressen skal fikses. Men vi er godt tilfredse indtil videre Værelserne ligger ved siden af hinanden så drengene kan via hver deres dør komme ud på deres fælles terresse

Lucas (øverste billede) skal have Fck tema,Mikkels er uvist endnu så jeg er åben overfor ideer

er i flyttet til farum? det ligner rustenborg i bor i.. det er godtnok nogle KÆMPE værelser

Anmeld

11. juli 2011

Mi

Hvor er det bare fint. Mine piger ville elske sådan et prinsessetapet. Hvor har du fået fat i wallstickers med twinkle little star henne?

Jeg vil lige tage billeder af vores værelser imorgen, der skal lige ryddes op først

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. juli 2011

cnmigo

Mi skriver:

Hvor er det bare fint. Mine piger ville elske sådan et prinsessetapet. Hvor har du fået fat i wallstickers med twinkle little star henne?

Jeg vil lige tage billeder af vores værelser imorgen, der skal lige ryddes op først

www.stjerneleg.dk

Twinkle twinkle er købt over Ebay - det er et mega sødt lille digt, som hænger/er på begge børneværelser

Og mange tak 

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

Villads værelse... 

kommoden er en gammel skænk jeg selv har malet..

puslebordet er købt brugt af Mette. herindefra og så har jeg så selv syet betræk til

Og jeg elsker det..

sengen har jeg også købt brugt af en bruger herinde... trunte86.. (tror jeg hun hedder ) og den er jeg også SUPER glad for.

højdemåleren er købt i panduro hobby... (men den klistrer rigtig dårligt så den er snart på vej ud igen.. øv øv )

og så kom der også lige en ugle wallsticker på.. købt i søstrene grene til 20 KRONER... <3 

jeg ELSKER hans værelse det er bare blevet SÅ godt.. og vi har helt selv sat det i stand...  (mest kæresten)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juli 2011

cnmigo

Det er da bare super flot det værelse i har fået banket sammen til Villads - er vild med kommoden (y)

mht. højdemåleren, hvad med at lave en selv? Det har jeg inde på Simons værelse - den blev lavet til Emma, men nu bruger de begge den:

Jeg har sidenhen tilføjet de forskellige mål; fødsel og ved fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.