Hvor handlede i? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

skal I købe alt ét sted? Kan I ikke bare se hvor de ting I vil have er billigst, og så købe dem der?

Nej ikke nødvendigvis, det er bare i babysam giver de 10 % hvis man køber for over 10 tusind, og i ønskebørn giver det et vip kort hvor man kan få 10% på alt i et år, hvis man først køber barnevogn, seng og puslebord, men de 3 ting får man så ikke noget rabat på ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Hvor i landet befinder du dig? - For Ønskebørn på Frederiksborgvej i Kbh. Nv. har vist et ret godt pakketilbud med bl.a. en Emma Ljunga barnevogn, temmeseng, madras, dyne, puslehalløj osv.

Kommer fra odense af, men ellers lyder det som et rigtig lækkert start tilbud

Anmeld

7. juli 2011

TbCp

Vi købte alt i Babyvest

Anmeld

7. juli 2011

Albatrossen

Anonym skriver:

Hej dejlige kvinder

Kæresten og jeg står i et stort dilemma, hvor vi ikke kan bestemme os for hvor vi skal handle vores babyudstyr til bebsen..

Valgtet er imellem babysam og ønskebørn..

Hvad er jeres erfarringer og hvor handlede i babyting henne?

Og hvordan med rabat osv?

Håber der nogen som vil svare

nu ved jeg ikke hvor i bor henne men ellers ligger der i hvidovre en lille bitte butik det hedder danmarks børn og på amager ligger den i større version... her er der altså rigtig mange penge at spare i forhold til de store kæder

Anmeld

7. juli 2011

Meliora

Nej ikke nødvendigvis, det er bare i babysam giver de 10 % hvis man køber for over 10 tusind, og i ønskebørn giver det et vip kort hvor man kan få 10% på alt i et år, hvis man først køber barnevogn, seng og puslebord, men de 3 ting får man så ikke noget rabat på ..

okay, på den måde. Min erfaring er at ALT fås billigere på nettet, og for det meste mere end 10% billigere, så der tror jeg at jeg ville kigge først. Man har jo lov at lure på tingene først i butikken og så købe dem billigt på nettet

Anmeld

7. juli 2011

SaNiNa

Vi handlede barnevogn og tilbehør til den i ønskebørn. og idag er jeg rigtig glad for vi kun købte pulsetasken i babysam for den gik i stykker 14 dag efter og de ville ikke lave den selvom det jo ikke lige frem var vores skyld. men de kom så til at lave igen og 3 gang mere fik endelig til sidste efter knap 1 år pengene tilbage og sætter aldrig mine ben i en babysam igen.

Alt andet købte jeg på nettet, seng i ikea

Anmeld

7. juli 2011

askovj

Jeg synes at Ønskebørn har den bedste service, i Babysam synes jeg at man er overladt meget til sig selv, eller også render de en i røven for at hjælpe, også selvom man ikke vil have hjælp.

Derudover fik vi 12% rabat på alt ud over barnevognen i Ønskebørn 

Anmeld

7. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Hej dejlige kvinder

Kæresten og jeg står i et stort dilemma, hvor vi ikke kan bestemme os for hvor vi skal handle vores babyudstyr til bebsen..

Vi har handlet begge steder.

Har handlet ny barnevog dengang jeg ventede min datter, det var en emmaljunga fra ønskebørn. Fin handel, men ikke noget rabat.
Min søn har så brugt samme barnevogn.

Denne gang har vi så valgt en Odder. Den er jo så fra babysam. Lige så god service og rabat, godt nok kun på 500 kr, men det var da mere end ønskebørn kunne tilbyde

Vi amhae haft gode oplevelser med begge forretninger. Indtil videre

*Camilla 28+1

Anmeld

8. juli 2011

LC

Synes ønskebørn har den bedste service af de to..

Ihvertfald i forhold til den Babysam butik vi har i nærheden, der ved personalet aldrig noget, lige meget hvad man spørger dem om, så ved de det ikke Og synes jo ikke det er sværre spørgesmål jeg stiller...

Så ville aldrig vælge babysam hvis jeg kunne undegå det.

Anmeld

8. juli 2011

musse1

Anonym skriver:

Hej dejlige kvinder

her handlede vi alt til vores det første barn i ønskebørn, fordi der ik var andre babybutikker hvor vi boede, bugte mindst 15000 kr da, ja de var total søde og alt var godt, da vi handlede, men da vi kom med barnevognen efter 1½ mdr. da den var skæv, var alt pluslig galt, så kunne de ik det, vi måtte der hen 3 gange, med den og til sidst opgav vi simpelhen, bliv så dårlig service. med vores det 4 barn, tænkte vi det er blivet anderledes, og gik ind og spurgte på en pris på barnevogn lift og de ting, fik prisen, skulle lige snakke med manden om det, som var ude med de andre børn, efter 15 min hvor jeg kom ind, ville de pluslig ha 1500 kr mere. sætter ikke mine ben i ønskebørn mere.

tilgængel kan jeg kun rose babysam der har vi købt vores ting til de 3 andre børn, og har fået super god service, rigtig mange rabatter, og altid god vejledning og uden det dog behøvs at være det dyreste de anbefalder, syns jeg er rart. 

så vores valg når vi køber ting også til andre er klar babysam, har altid kun været skuffet over ønskebørn desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.