Anonym skriver:
Hej dejlige kvinder 
Kæresten og jeg står i et stort dilemma, hvor vi ikke kan bestemme os for hvor vi skal handle vores babyudstyr til bebsen..
Valgtet er imellem babysam og ønskebørn.. 
Hvad er jeres erfarringer og hvor handlede i babyting henne? 
Og hvordan med rabat osv? 
Håber der nogen som vil svare 
her handlede vi alt til vores det første barn i ønskebørn, fordi der ik var andre babybutikker hvor vi boede, bugte mindst 15000 kr da, ja de var total søde og alt var godt, da vi handlede, men da vi kom med barnevognen efter 1½ mdr. da den var skæv, var alt pluslig galt, så kunne de ik det, vi måtte der hen 3 gange, med den og til sidst opgav vi simpelhen, bliv så dårlig service. med vores det 4 barn, tænkte vi det er blivet anderledes, og gik ind og spurgte på en pris på barnevogn lift og de ting, fik prisen, skulle lige snakke med manden om det, som var ude med de andre børn, efter 15 min hvor jeg kom ind, ville de pluslig ha 1500 kr mere. sætter ikke mine ben i ønskebørn mere.
tilgængel kan jeg kun rose babysam der har vi købt vores ting til de 3 andre børn, og har fået super god service, rigtig mange rabatter, og altid god vejledning og uden det dog behøvs at være det dyreste de anbefalder, syns jeg er rart.
så vores valg når vi køber ting også til andre er klar babysam, har altid kun været skuffet over ønskebørn desværre.
Anmeld