Hvor handlede i? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

SpunkenJo

banditten2011 skriver:

indtil videre KUN babysam ved Ålholms plads.. den er såå fantastisk... Ønskebørn gider jeg simpelthen ikk.. såå dårlig forretning syntes jeg ihvertfald den i valby.. men vi er jo forskellige..

kan kun sige gode ting om babysam ved ålholms plads

De sidste par gange jeg har været i netop Babysam, Ålholm plads, fik jeg sinpelthen sådan en arrogsant behandling!!!

Jeg syns simpelthen de er så ringe!!! Og syns hele bundtet sku på et service-kursus!

Måske er det bare mig den er gal med

- dejligt for dig du er blevet behandlet godt derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

banditten2011

SpunkenJo skriver:

De sidste par gange jeg har været i netop Babysam, Ålholm plads, fik jeg sinpelthen sådan en arrogsant behandling!!!

Jeg syns simpelthen de er så ringe!!! Og syns hele bundtet sku på et service-kursus!

Måske er det bare mig den er gal med

- dejligt for dig du er blevet behandlet godt derinde

nåå ej hvor pudsigt.. har altid fået det som jeg ville.. og de har hentet ting i kælderen slået det op og vist mig osv..

hvor i ønskebørn står de bar og snakker med hinanden i stedet for at hjælpe folk hehe..

men ellers har vi egentlig været i engby på enghave vej er forresten os super skøn.. lille butik men dejlig service

Anmeld

6. juli 2011

Meliora

SpunkenJo skriver:

Det gjorde vi

- alt andet er skørt i min verden......

Man opnår bedre rabatter ved at lede lidt

præcis

Anmeld

6. juli 2011

SpunkenJo

banditten2011 skriver:

nåå ej hvor pudsigt.. har altid fået det som jeg ville.. og de har hentet ting i kælderen slået det op og vist mig osv..

hvor i ønskebørn står de bar og snakker med hinanden i stedet for at hjælpe folk hehe..

men ellers har vi egentlig været i engby på enghave vej er forresten os super skøn.. lille butik men dejlig service

Engby ja det er også en fiin butik, og en butik med sercice

Måske jeg bare har været uheldig i Babysam .....

Anmeld

6. juli 2011

banditten2011

SpunkenJo skriver:

Engby ja det er også en fiin butik, og en butik med sercice

Måske jeg bare har været uheldig i Babysam .....

jaah jeg har sikkert os været uheldig i ønskebørn hehe samtidig med jeg syntes der er forbandet varmt i den i valby og den varme kan jeg ikk klarer hehe..

men engby er super

Anmeld

6. juli 2011

lhn89

Vi købte vores i babysam i Aarhus, vi har rigtig erfaringer med dem 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

Vi brugte Babysam... 

Anmeld

6. juli 2011

Ann.

Ønskebørn  

Anmeld

6. juli 2011

Xady

Med oliver købte vi barnevogn i Ønskebørn og resten i babysam nogle enkelte ting i andre butikker

Med Zian genbrugte jeg maget så det var mest tøj jeg købte som jeg købte i nogle små børnetøjs butikker eller på nettet.

Denne gang har vi købt barnevogn osv i ønskebørn

Anmeld

6. juli 2011

Kløver

Ønskebørn, og ville klart vælge dem igen, er yderst sjældent i babysam og super glad for det er ønskebørn som ligger tættest på os, de giver altid super service, hvor jeg ofte oplever i babysam, uanset hvilken jeg kommer, at man virker som værende til besvær, og det er svært at få en god service. Har do også haft nogle gange hvor jeg har fået god service i babysam, er bare en for stor sjældenhed, og derfor må min stemme gå til ønskebørn, som altid giver en fantastisk service, og tid til at forklare en tingene og vejlede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.