Hvor handlede i? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

mortilnoahogmelina

Vi har købt i babySam men har været ret uheldig med vores barnevogn og klapvogn , og deres service har bestemt ikke været god i de to tilfælde

Så jeg ville klart anbefale kærebørn har hørt deres service skulle være super top og de laver os tilbud hvis du køber meget af gangen .
Vi fik ikke en eneste rabat på trods af vi har købt virkelig dyre ting . Emmajunga klapvogn og barnevogn eks .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Vi købte stortset alt i Ønskebørn, der ligger en i byen, så det var det letteste  Men vi købte da også lidt småting i Babysam hvis vi lige kom forbi sådan en.

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Jeg har købt hos babysam, da Kære barn/mor og barn i Kolding har behandlet mig dårligt de gange jeg var der. Kender ikke til Ønskebarn. Ved babysam har nogle ret gode tilbud for tiden, hvis det er pengepungen der er et "problem".

Anmeld

6. juli 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

Hej dejlige kvinder

Kæresten og jeg står i et stort dilemma, hvor vi ikke kan bestemme os for hvor vi skal handle vores babyudstyr til bebsen..

Valgtet er imellem babysam og ønskebørn..

Hvad er jeres erfarringer og hvor handlede i babyting henne?

Og hvordan med rabat osv?

Håber der nogen som vil svare

Barnevogn, seng, madras, dyne, pude, badekar og sutteflasker købte jeg i Mor&Barn.
Klapvogn i Babysam - en udstillingsmodel sat ned til halv pris
Puslebord er købt brugt

Anmeld

6. juli 2011

Laulund87

132319 skriver:

Hov, så ikke at du havde skrevet at valget stod mellem Babysam og Ønskebørn.

Jeg kender intet til Ønskebørn, har været i en butik 2 gange men det kan KUN blive bedre end Babysam, ringere service skal man virkelig lede længe efter!

Helt enig!!

Anmeld

6. juli 2011

Meliora

Anonym skriver:

Hej dejlige kvinder

Kæresten og jeg står i et stort dilemma, hvor vi ikke kan bestemme os for hvor vi skal handle vores babyudstyr til bebsen..

skal I købe alt ét sted? Kan I ikke bare se hvor de ting I vil have er billigst, og så købe dem der?

Anmeld

6. juli 2011

SpunkenJo

MoarHvidovre skriver:

Vi handlede det hele i Danmarks Børn som ligger i Hvidovre og på Amager. De er 10-20% billigere end andre babyforetninger.

Anmeld

6. juli 2011

SpunkenJo

FruRafn skriver:

skal I købe alt ét sted? Kan I ikke bare se hvor de ting I vil have er billigst, og så købe dem der?

Det gjorde vi

- alt andet er skørt i min verden......

Man opnår bedre rabatter ved at lede lidt

Anmeld

6. juli 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Hej dejlige kvinder

indtil videre KUN babysam ved Ålholms plads.. den er såå fantastisk... Ønskebørn gider jeg simpelthen ikk.. såå dårlig forretning syntes jeg ihvertfald den i valby.. men vi er jo forskellige..

kan kun sige gode ting om babysam ved ålholms plads

Anmeld

6. juli 2011

kamtok

Anonym skriver:

Hej dejlige kvinder

Hvor i landet befinder du dig? - For Ønskebørn på Frederiksborgvej i Kbh. Nv. har vist et ret godt pakketilbud med bl.a. en Emma Ljunga barnevogn, temmeseng, madras, dyne, puslehalløj osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.