se lige hvad jeg sidder og laver;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

B&J

aya-zia skriver:

selvfølgelig... hehe du bliver den første

taak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

aya-zia

B&J skriver:

taak

bliver nød til lige og høre.... hvad vil du helst ha en 6,5 cm lynlås eller en 8 cm... kan ik finde dem mindre...

lynlåsen bliver sort med sølv..

Anmeld

6. juli 2011

B&J

aya-zia skriver:

bliver nød til lige og høre.... hvad vil du helst ha en 6,5 cm lynlås eller en 8 cm... kan ik finde dem mindre...

lynlåsen bliver sort med sølv..

den må meget gerne være 8cm og lyder helt perfekt

Anmeld

6. juli 2011

aya-zia

B&J skriver:

den må meget gerne være 8cm og lyder helt perfekt

super... så prøver jeg det hehe bestiller en lynlås hjem nu hehe

Anmeld

6. juli 2011

B&J

aya-zia skriver:

super... så prøver jeg det hehe bestiller en lynlås hjem nu hehe

spænde

Anmeld

6. juli 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg synes den er super fin. Jeg fletter også selv lidt, og er lige nysgerrig - er den flettet efter samme metode som hun bruger på www.genbrugblirguld.dk, eller er det en anden metode? Synes nemlig felterne er 3kantede istedet for 4kantet, eller er det papiret der snyder?

Og hvad har du lavet det af - altså hvilket materiale? Har selv samlet en del kaffeposer osv. men det tager en krig at få nok til en taske, så er ret nysgerrig på andre materialer?

Anmeld

6. juli 2011

aya-zia

cmks2007 skriver:

Jeg synes den er super fin. Jeg fletter også selv lidt, og er lige nysgerrig - er den flettet efter samme metode som hun bruger på www.genbrugblirguld.dk, eller er det en anden metode? Synes nemlig felterne er 3kantede istedet for 4kantet, eller er det papiret der snyder?

Og hvad har du lavet det af - altså hvilket materiale? Har selv samlet en del kaffeposer osv. men det tager en krig at få nok til en taske, så er ret nysgerrig på andre materialer?

den de laver på genbrugsguld er en HELT anden end den her...

jeg bruger også den på genbrugsguld men der bruger jeg kun affaldssække og kun de små størrelser...

den her grønne en er lavet af gavebånd som er flettet sammen til en 5 meter lang fletning som så er snoet sammen og syet fast...

Anmeld

6. juli 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
aya-zia skriver:

den de laver på genbrugsguld er en HELT anden end den her...

jeg bruger også den på genbrugsguld men der bruger jeg kun affaldssække og kun de små størrelser...

den her grønne en er lavet af gavebånd som er flettet sammen til en 5 meter lang fletning som så er snoet sammen og syet fast...

Det lyder meget interessant - har du en tutorial eller en DIY? Vil rigtig gerne lære mere nyt

Anmeld

6. juli 2011

aya-zia

cmks2007 skriver:

Det lyder meget interessant - har du en tutorial eller en DIY? Vil rigtig gerne lære mere nyt

nej desværrer jeg lærte det af min moster som havde lært det på et kursus... ved ik en gang hvad det hedder

Anmeld

7. juli 2011

cnmigo

Den er da flot 

Syer du i hånden eller på symaskine? Syer du 2x på hver "fletning" altså så du overlapper, eller sidder den løs i det nederste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.