Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
se lige min fine taske... er i gang med en i lyserød...
vil se om jeg ik kan lave en MASSE uden foer og så må mulige køber af dem selv bestemme farve af foer og lynlås hehe...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hva syntes i????
Hold da op! Hvor er den fin
Venlig hilsen Louise
louisehartmann.dk
lhn89 skriver: Hold da op! Hvor er den fin Venlig hilsen Louise louisehartmann.dk
mange tak
fede farver...
Christina.78 skriver: fede farver...
hehe mange tak
ingen med lidt dårligt kritik eller nogle ideer???
Jeg syntes den er super super flot nu er jeg ikke lige til pink men ud over farven er den så flot lavet
nu vil du lave nogle til folk kan du lave en lille en til små penge med lynlås eller???
B&J skriver: Jeg syntes den er super super flot nu er jeg ikke lige til pink men ud over farven er den så flot lavet nu vil du lave nogle til folk kan du lave en lille en til små penge med lynlås eller???
jeg ved endnu ik hvordan man gør en lynlås korter så kan kun lave dem med en 14 cm lynlås hehe... men når jeg lære at gøre dem korter så kan jeg hehe
aya-zia skriver: jeg ved endnu ik hvordan man gør en lynlås korter så kan kun lave dem med en 14 cm lynlås hehe... men når jeg lære at gøre dem korter så kan jeg hehe
Jamen kan man ikke få en lynlås der er mindre fordi jeg syntes den ville være så god til små penge så er jeg fri for mon pung dør af dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128