se lige hvad jeg sidder og laver;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

aya-zia

B&J skriver:

Jamen kan man ikke få en lynlås der er mindre fordi jeg syntes den ville være så god til små penge så er jeg fri for mon pung dør af dem

øhm ved det faktisk ikke... har ik set dem mindre... men undre mig faktisk for hvad gør man så ved lynlås i bukser.... jeg har bare ik set dem i mindre end 14 cm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

B&J

aya-zia skriver:

øhm ved det faktisk ikke... har ik set dem mindre... men undre mig faktisk for hvad gør man så ved lynlås i bukser.... jeg har bare ik set dem i mindre end 14 cm

jaaa

men du må lige skrive til mig hvis du finder en der er mindre for så er jeg klar på en bestilling

Anmeld

6. juli 2011

aya-zia

B&J skriver:

jaaa

men du må lige skrive til mig hvis du finder en der er mindre for så er jeg klar på en bestilling

hehe skal nok se hvad jeg kan gøre... hehe men har du nogle farve ønsker????

altså tasken er lavet af gavebånd så alt efter hva farve du vil ha den i og så skal foert jo også ha en farve samt lynlåsen...

Anmeld

6. juli 2011

B&J

aya-zia skriver:

hehe skal nok se hvad jeg kan gøre... hehe men har du nogle farve ønsker????

altså tasken er lavet af gavebånd så alt efter hva farve du vil ha den i og så skal foert jo også ha en farve samt lynlåsen...

pungen må gerne være sølv med sort foer bare de to farver

Anmeld

6. juli 2011

aya-zia

B&J skriver:

pungen må gerne være sølv med sort foer bare de to farver

og sort lynlås...?

Anmeld

6. juli 2011

B&J

aya-zia skriver:

og sort lynlås...?

Ja det er helt okay  hvad skal du have for det hvis du kan finde en lynlås

Anmeld

6. juli 2011

aya-zia

B&J skriver:

Ja det er helt okay  hvad skal du have for det hvis du kan finde en lynlås

pyha det har jeg slet ik nogen ide om... tror jeg vil prøve og lave den først og så syntes jeg du skal se billede af den før du siger om du vil ha den... skal nok få den solgt hvis du ik vil hehe

Anmeld

6. juli 2011

B&J

aya-zia skriver:

pyha det har jeg slet ik nogen ide om... tror jeg vil prøve og lave den først og så syntes jeg du skal se billede af den før du siger om du vil ha den... skal nok få den solgt hvis du ik vil hehe

ej hvor er du bare en engle

det kan vi godt sige husk at skrive til mig når du har den klar så jeg kan kigge

Anmeld

6. juli 2011

aya-zia

B&J skriver:

ej hvor er du bare en engle

det kan vi godt sige husk at skrive til mig når du har den klar så jeg kan kigge

selvfølgelig... hehe du bliver den første

Anmeld

6. juli 2011

twinboys

Den er fed dog ville jeg selv have valgt den i sort...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.