Gider IKKE den solhat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Noneother

patella skriver:

Name it er desværre lukket i min by

Må prøve nettet... 

Ja man skulle da mene at det var til at opstøve sådan en. Ellers må du jo gi´lyd, så må jeg jo købe/sende en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

patella

Nessie skriver:

Den ene er i hvert fald købt i H&M. Den ligger fast i vuggestuen.

Den anden er jeg ikke helt sikker på, men synes da at de har dem mange steder.

Vi har også "øvet" med ham hele vinteren, han har en kasket som han er glad for, så den har vi gået og givet ham på, så han vænnede sig til det.
Han er helt hvidhåret, så han skal have en hat på for ikke at blive skoldet i hovedbunden

Jeg kan bare ikke finde nogen Har kigget i H&M, Kvickly, Føtex, Bilka - ja det er lige de muligheder jeg har... Jeg vil prøve at se om de kan fåes på nettet...

Anmeld

6. juli 2011

patella

Noneother skriver:

Ja man skulle da mene at det var til at opstøve sådan en. Ellers må du jo gi´lyd, så må jeg jo købe/sende en.

Det var godt nok sødt af dig - det vil jeg ha i tanke - tak

Anmeld

6. juli 2011

De3Guldklumper

Her har begge unger også haft hysteriske anfald over sommer hatten - men det hverken kan eller skal de bestemme så hvis der ingen solhat kom på hovedet jamen så blev de sat indenfor - straks stod de i døren for de ville jo gerne ud men så var det på med hatten. Og sådan blev vi ved og ved og ved indtil at de fandt ud at der ingen anden udvej er end at tage hatten på. I dag går de slet ikke ud uden når solen skinner - de finder den selv og tager den på. Hvis du gerne vil bestemme så er det netop at du ikke skal give efter ved anfaldene for så vinder barnet jo

Anmeld

6. juli 2011

Nessie

patella skriver:

Jeg kan bare ikke finde nogen Har kigget i H&M, Kvickly, Føtex, Bilka - ja det er lige de muligheder jeg har... Jeg vil prøve at se om de kan fåes på nettet...

Ja det lyder da godt nok mærkeligt.
Jeg synes ikke det har været noget problem at finde med snor

Anmeld

6. juli 2011

maria_wlt

patella skriver:

Må prøve nettet... 

http://frelex.dk/manufacturers/decoy-kids-3/boellehat-sort-med-groen-snor-decoy-939.html

Bare google... Bøttehat med snor

Anmeld

6. juli 2011

patella

maria_wt skriver:

http://frelex.dk/manufacturers/decoy-kids-3/boellehat-sort-med-groen-snor-decoy-939.html

Bare google... Bøttehat med snor

TAK for linket - det er jo billigt. 

Anmeld

6. juli 2011

2721

patella skriver:

Må prøve nettet... 

Jeg ved at småfolk laver dem i mange forskellige farver

Anmeld

6. juli 2011

Isabella_mor

villads elsker at have solhat på  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juli 2011

Mira0911

Vores er heller ikke ligefrem glad for at skal have solhat på.. Det er nødvendigt... Hun har faktisk accepteret efterhånden, og kommer sommetider selv og beder om at få den på... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.