Gider IKKE den solhat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.489 visninger
31 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

patella

Er min unge den eneste der ikke gider at ha en solhat på? Er det et hysteri der går over? Solen bager jo ned i hovedet på ham men hatten blir FLÅET af i det sekund jeg forsøger at snige den på ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

B&J

Vores dreng grider slet ikke, men hver gang vi er ude og han smider den putter vi den på og sådan bliver vi ved og det samme gør dagplejemoren og nu kommer han selv og vil have den på

Anmeld

6. juli 2011

2721

patella skriver:

Er min unge den eneste der ikke gider at ha en solhat på? Er det et hysteri der går over? Solen bager jo ned i hovedet på ham men hatten blir FLÅET af i det sekund jeg forsøger at snige den på ham

Nope, har samme problem her, med en knægt der går helt amok når solhatten skal på. Og jeg har det sådan ingen solhat ingen udendårsaktivitet.
Har prøvet ALT aflede, lokke, lege, "tvinge" ja så gar tikke. Men han vil ikke have den s**** kat på

Anmeld

6. juli 2011

patella

B&J skriver:

Vores dreng grider slet ikke, men hver gang vi er ude og han smider den putter vi den på og sådan bliver vi ved og det samme gør dagplejemoren og nu kommer han selv og vil have den på

Okay, blir han ikke hysterisk når I blir ved og ved? Hvor gammel er han i øvrigt?

Anmeld

6. juli 2011

maria_wlt

patella skriver:

Køb en med snor til at binde 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juli 2011

Noneother

Her må vi osse ha´en af dem der kan bindes. Min dreng VIL bare ikke ha´det møg på! -og han har altså bare ikke særlig meget hår til at dække det lille hoved, så han er ekstra udsat.

Anmeld

6. juli 2011

Nessie

Den ryger hurtigt af, så nu har han fået bøllehatte med snor i, så kan han ikke lige flå dem af, og det hjalp, nu kan han godt have dem på, uden at hive dem af konstant

Anmeld

6. juli 2011

B&J

patella skriver:

Okay, blir han ikke hysterisk når I blir ved og ved? Hvor gammel er han i øvrigt?

han er 16mdr men vi har gjordt det også da han var helt lille men der var´det lidt nemmer for der var jo sådan vi kunne binde den

jo han bliver lidt sur men det er jo os der bestemmer og han skal ikke forbrændes i nak øre osv

Anmeld

6. juli 2011

patella

Puslingen skriver:

Nope, har samme problem her, med en knægt der går helt amok når solhatten skal på. Og jeg har det sådan ingen solhat ingen udendårsaktivitet.
Har prøvet ALT aflede, lokke, lege, "tvinge" ja så gar tikke. Men han vil ikke have den s**** kat på

Hmmm det er umuligt for os at sige at han så ikke må komme ud... det kan vi ikke undgå. Jeg må bare holde øje med at han ikke blir overkogt... og så har jeg tænkt mig at sætte en parasol ved sandkassen... 

Anmeld

6. juli 2011

patella

maria_wt skriver:

Køb en med snor til at binde 

JA!!! Jeg har ledt og ledt efter sådan en, uden held. Hvor har du købt din? Troede ikke de fandtes?!?!?!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.