Gider IKKE den solhat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

patella

Noneother skriver:

Her må vi osse ha´en af dem der kan bindes. Min dreng VIL bare ikke ha´det møg på! -og han har altså bare ikke særlig meget hår til at dække det lille hoved, så han er ekstra udsat.

Godt tip - hvor fåes de?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

maria_wlt

patella skriver:

JA!!! Jeg har ledt og ledt efter sådan en, uden held. Hvor har du købt din? Troede ikke de fandtes?!?!?!!

Den er fra HM.. 40 kr tror jeg den kostede..

Anmeld

6. juli 2011

patella

Nessie skriver:

Den ryger hurtigt af, så nu har han fået bøllehatte med snor i, så kan han ikke lige flå dem af, og det hjalp, nu kan han godt have dem på, uden at hive dem af konstant

Godt tip - hvor har du købt din?

Anmeld

6. juli 2011

patella

B&J skriver:

han er 16mdr men vi har gjordt det også da han var helt lille men der var´det lidt nemmer for der var jo sådan vi kunne binde den

jo han bliver lidt sur men det er jo os der bestemmer og han skal ikke forbrændes i nak øre osv

Da han var lille var det intet problem her, han gjorde alt hvad vi sagde - de tider er forbi

Jeg vil også gerne være den der bestemmer - bare svært når han får hysterianfald

Anmeld

6. juli 2011

patella

maria_wt skriver:

Den er fra HM.. 40 kr tror jeg den kostede..

Ikke i min H&M

Anmeld

6. juli 2011

Noneother

patella skriver:

Godt tip - hvor fåes de?

Jeg har købt min i name it..

Anmeld

6. juli 2011

NinaNymannMadsen

det problem havde vi sidste år med Asta. vi havde så købt en med snor i så hun ikke kunne hive den af og så blev den på.

iår er det en kamp at få den af hende igen når vi er inden for, hun er så glad for at ha det på at vi bare ikk må røre den hun vil selv tage den af når det er, men den er også uden snor, men det jo kun godt hun vil ha den på

Anmeld

6. juli 2011

patella

Noneother skriver:

Jeg har købt min i name it..

Name it er desværre lukket i min by

Må prøve nettet... 

Anmeld

6. juli 2011

Nessie

patella skriver:

Godt tip - hvor har du købt din?

Den ene er i hvert fald købt i H&M. Den ligger fast i vuggestuen.

Den anden er jeg ikke helt sikker på, men synes da at de har dem mange steder.

Vi har også "øvet" med ham hele vinteren, han har en kasket som han er glad for, så den har vi gået og givet ham på, så han vænnede sig til det.
Han er helt hvidhåret, så han skal have en hat på for ikke at blive skoldet i hovedbunden

Anmeld

6. juli 2011

B&J

patella skriver:

Da han var lille var det intet problem her, han gjorde alt hvad vi sagde - de tider er forbi

Jeg vil også gerne være den der bestemmer - bare svært når han får hysterianfald

Jaa sådan er det, de lære jo stille og roligt det er jo bare en fase, vi har den lige nu når han skal ha børstet tænder han står på en skammel men når det er slut hysser han fordi det er slut og vi skal ud af badeværelset, så små griner jeg lidt af ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.