Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
camillakrath skriver: Hvor er det du kommer fra?
Hvor er det du kommer fra?
Aars. så Aalborg er ikke så fjernt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WishForaMiracle skriver: Hej piger Hvis nogen af jer her inde er interesseret i at få taget billeder af jer selv og baby eller familie eller hvad der kunne falde jer ind. og hvis i ikke vil betale dyre domme for at få taget billeder, så vil jeg med glæde hjælpe jer. her er lidt billeder og der kommer meget mere de næste par dage hvor jeg har et par opgaver. http://www.mischakuhr.blogspot.com/ MmKuhr@hotmail.com skriv om jeres ideer og hvor i bor henne i landet så ser vi på det
Hej piger
Hvis nogen af jer her inde er interesseret i at få taget billeder af jer selv og baby eller familie eller hvad der kunne falde jer ind. og hvis i ikke vil betale dyre domme for at få taget billeder, så vil jeg med glæde hjælpe jer.
her er lidt billeder og der kommer meget mere de næste par dage hvor jeg har et par opgaver.
http://www.mischakuhr.blogspot.com/
MmKuhr@hotmail.com skriv om jeres ideer og hvor i bor henne i landet så ser vi på det
Hvad er prisen? (kan ikke finde noget på din hjemmeside)
tinasmor skriver: Hvad er prisen? (kan ikke finde noget på din hjemmeside)
Det er fordi det kommer an på hvor langt jeg skal køre for at tage billeder.
WishForaMiracle skriver: Nej det er næsten rundt om hjørnet
Nej det er næsten rundt om hjørnet
Præcis, det kunne da være vi ville have et par billeder (:
WishForaMiracle skriver: hvor henne på sjælland? skal til kbh den 19-21 august skal også en tur til sj odde på et tidspunkt.
hvor henne på sjælland? skal til kbh den 19-21 august skal også en tur til sj odde på et tidspunkt.
har kigget din hjemmeside igennem, men synes ik jeg kan se hvor i landet du kommer fra?
cecilie
hej hej..
hvor bor du
Jeg skal til Hobro lørdag-søndag med min mand og datter.. Jeg kunne godt være interesseret i nogle billeder af min datter og min gravide mave
Har sendt en mail til dig
lucas<3 skriver: hej hej.. hvor bor du
Aars, Nordjylland. men kommer lidt vidt omkring
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128