Vil i ha taget billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

ØnskerEtMirakel

camillakrath skriver:

Hvor er det du kommer fra?

Aars. så Aalborg er ikke så fjernt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

tinasmor

WishForaMiracle skriver:

Hej piger

Hvis nogen af jer her inde er interesseret i at få taget billeder af jer selv og baby eller familie eller hvad der kunne falde jer ind. og hvis i ikke vil betale dyre domme for at få taget billeder, så vil jeg med glæde hjælpe jer.

her er lidt billeder og der kommer meget mere de næste par dage hvor jeg har et par opgaver.  

http://www.mischakuhr.blogspot.com/

MmKuhr@hotmail.com skriv om jeres ideer og hvor i bor henne i landet så ser vi på det

Hvad er prisen? (kan ikke finde noget på din hjemmeside)

Anmeld

5. juli 2011

ØnskerEtMirakel

tinasmor skriver:

Hvad er prisen? (kan ikke finde noget på din hjemmeside)

Det er fordi det kommer an på hvor langt jeg skal køre for at tage billeder.

Anmeld

5. juli 2011

Sabina92

WishForaMiracle skriver:

Nej det er næsten rundt om hjørnet  

Præcis, det kunne da være vi ville have et par billeder (:

Anmeld

5. juli 2011

Maja_4000

WishForaMiracle skriver:

hvor henne på sjælland? skal til kbh den 19-21 august skal også en tur til sj odde på et tidspunkt.

Jeg bor i Roskilde (:

Anmeld

5. juli 2011

cecilie1984

WishForaMiracle skriver:

Hej piger

Hvis nogen af jer her inde er interesseret i at få taget billeder af jer selv og baby eller familie eller hvad der kunne falde jer ind. og hvis i ikke vil betale dyre domme for at få taget billeder, så vil jeg med glæde hjælpe jer.

her er lidt billeder og der kommer meget mere de næste par dage hvor jeg har et par opgaver.  

MmKuhr@hotmail.com skriv om jeres ideer og hvor i bor henne i landet så ser vi på det

har kigget din hjemmeside igennem, men synes ik jeg kan se hvor i landet du kommer fra?

cecilie

Anmeld

5. juli 2011

lucas<3

WishForaMiracle skriver:

Hej piger

hej hej..

hvor bor du

Anmeld

5. juli 2011

Fru Aagaard

Jeg skal til Hobro lørdag-søndag med min mand og datter.. Jeg kunne godt være interesseret i nogle billeder af min datter og min gravide mave

Anmeld

5. juli 2011

ledermus

Har sendt en mail til dig

Anmeld

5. juli 2011

ØnskerEtMirakel

lucas<3 skriver:

hej hej..

hvor bor du

Aars, Nordjylland. men kommer lidt vidt omkring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.