Vil i ha taget billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

MorTilEn2013Dreng

vil os herre genre have taget billeder sammen med min forlovet skal bare lige have den hår farve jeg gerne vil have og  langt hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

camilla28

WishForaMiracle skriver:

Hvor bor du henne i landet?

sønderjylland  rødekro

Anmeld

4. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Malou&Anders skriver:

vil os herre genre have taget billeder sammen med min forlovet skal bare lige have den hår farve jeg gerne vil have og  langt hår

Hvor fint  så kan du jo følge lidt med indtil i er klar

Anmeld

4. juli 2011

MorTilEn2013Dreng

WishForaMiracle skriver:

Hvor fint  så kan du jo følge lidt med indtil i er klar

præcis

Anmeld

4. juli 2011

ØnskerEtMirakel

camilla28 skriver:

sønderjylland  rødekro

Ja det var godt nok syd på  men du kan skrive hvis i kommer længere nord på, på et tidspunkt ellers må jeg se om jeg ikke skal til Tyskland samtidig en dag

Anmeld

4. juli 2011

camilla28

nordpå nej det er virkeli sjælden vi kommer derop suuk  kom ned til jul hehe

Anmeld

4. juli 2011

ØnskerEtMirakel

camilla28 skriver:

nordpå nej det er virkeli sjælden vi kommer derop suuk  kom ned til jul hehe

Hvad skal i den 9. i denne måned?

Anmeld

4. juli 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
WishForaMiracle skriver:

Hej piger

Hvis nogen af jer her inde er interesseret i at få taget billeder af jer selv og baby eller familie eller hvad der kunne falde jer ind. og hvis i ikke vil betale dyre domme for at få taget billeder, så vil jeg med glæde hjælpe jer.

her er lidt billeder og der kommer meget mere de næste par dage hvor jeg har et par opgaver.  

http://www.mischakuhr.blogspot.com/

MmKuhr@hotmail.com skriv om jeres ideer og hvor i bor henne i landet så ser vi på det

Kunne måske godt være interesseret i et familieportræt, hvor langt nordpå kan du komme? Og hvad er prisen?

Anmeld

4. juli 2011

Sabina92

WishForaMiracle skriver:

Hej piger

Hvis nogen af jer her inde er interesseret i at få taget billeder af jer selv og baby eller familie eller hvad der kunne falde jer ind. og hvis i ikke vil betale dyre domme for at få taget billeder, så vil jeg med glæde hjælpe jer.

her er lidt billeder og der kommer meget mere de næste par dage hvor jeg har et par opgaver.  

http://www.mischakuhr.blogspot.com/

MmKuhr@hotmail.com skriv om jeres ideer og hvor i bor henne i landet så ser vi på det

Hvor i Nordjylland bor du? (:

Anmeld

4. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Benjamin09 skriver:

Kunne måske godt være interesseret i et familieportræt, hvor langt nordpå kan du komme? Og hvad er prisen?

Jeg bor selv i Aars.

prisen kender jeg ikke endnu da jeg skal vide hvor mange i er og hvor lang tid jeg har og hvor langt jeg skal køre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.