Vil i ha taget billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

camilla28

WishForaMiracle skriver:

Skal så ikke over grænsen den 9. alligevel. kunne ellers lige ha kørt forbi på vejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Alexander&Lærke

Super flotte natur billeder du tager, jeg bor godt nok i Ry, midtjylland, men kunne godt være intersseret i nogle billeder af mine børn når min datter har meldt sin ankomst her lige om snart..... Jeg har fam i hobro så måske vi evt kunne mødes på halvejen, ved lejlighed, men må lige vide lidt om priser og sådan måske i en pb...

Anmeld

7. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Mette&Alexander skriver:

Super flotte natur billeder du tager, jeg bor godt nok i Ry, midtjylland, men kunne godt være intersseret i nogle billeder af mine børn når min datter har meldt sin ankomst her lige om snart..... Jeg har fam i hobro så måske vi evt kunne mødes på halvejen, ved lejlighed, men må lige vide lidt om priser og sådan måske i en pb...

Du sender mig bare en mail så finder vi en dag

vi kan uden tvivl tage billederne i hobro.

Anmeld

7. juli 2011

Ansemusen

WishForaMiracle skriver:

hvor henne på sjælland? skal til kbh den 19-21 august skal også en tur til sj odde på et tidspunkt.

Vi kunne rigtig godt tænke os at få taget nogle rigtig fine billeder af vores dreng og evt. dyr og os selv. Hvis det er til at betale selvfølgelig. Vi fik nemlig taget professionelle billeder hos en fotograf ved juletid, og det var rigtig dyrt!

Anmeld

7. juli 2011

Kamulla

hvor kan man se dine billeder??? kan kun se forsiden ligemeget hvad jeg trykker på på din blog...

skal sjovt nok ikke , men er da nysgerrig for at se andres arbejde

Anmeld

7. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Camillas-Copenhagen.com skriver:

hvor kan man se dine billeder??? kan kun se forsiden ligemeget hvad jeg trykker på på din blog...

skal sjovt nok ikke , men er da nysgerrig for at se andres arbejde

Må du også meget gerne

du skal rulle ned på siden når du går ind i siderne til højre.

Anmeld

7. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Vi kunne rigtig godt tænke os at få taget nogle rigtig fine billeder af vores dreng og evt. dyr og os selv. Hvis det er til at betale selvfølgelig. Vi fik nemlig taget professionelle billeder hos en fotograf ved juletid, og det var rigtig dyrt!

no problem

Anmeld

7. juli 2011

Kamulla

WishForaMiracle skriver:

Må du også meget gerne

du skal rulle ned på siden når du går ind i siderne til højre.

HAHA... FLOOOOT Camilla... tror det er min store computer der driller mig.. tror den er ved at stå af.. den er simpelhen SÅÅÅ langsom altså... suk.... der alle mine redigerings programmer ligger, og billeder... suk .. 

men godt arbejde.. det er fine billeder du har taget

Anmeld

7. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Camillas-Copenhagen.com skriver:

HAHA... FLOOOOT Camilla... tror det er min store computer der driller mig.. tror den er ved at stå af.. den er simpelhen SÅÅÅ langsom altså... suk.... der alle mine redigerings programmer ligger, og billeder... suk .. 

men godt arbejde.. det er fine billeder du har taget

Hæhæhæhæ sådan kan det gå  var lige ved at blive nervøs for om det var bloggen der var noget galt med.

tak

Anmeld

7. juli 2011

Siljes Mor

Hvad vil prisen være hvis man kørte op til dig ? hvor mange billeder vil der blive redigeret til dvdèn ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.